3 stiluri pentru primavara/vara - Urban, Origin si Revolution
- 17.04.08
- 466
IKKS WOMEN, unul dintre brandurile de moda pentru adulti ale grupului francez Zannier, si-a prezentat pe 15 aprilie in premiera pentru piata din Romania, colectia de primavara-vara 2008, IKKS pentru femei.
„IKKS WOMEN este dedicata femeii in jur de 30 de ani, multumita de ea insasi, care si-a gasit propriul stil. Femeia IKKS apreciaza moda, dar nu este un fashion addict cu orice pret, preferand materialele naturale, look-ul autentic si combinatiile originale”, a spus Cristina Lupu, Directorul General Azteca CLC Group, francizorul IKKS in Romania, cu ocazia prezentarii noii colectii.
„IKKS propune un stil modern, cu o personalitate puternica. Mai mult decat un produs, IKKS este un concept care combina traditia, autenticitatea si creativitatea. IKKS este o marca globala, universala si internationala, cu patru reprezentante zonale in Statele Unite, Spania, Italia si Marea Britanie”, a spus Pierre Ives Pinault, Director de Vanzari al IKKS France.
Colectia primavara- vara, IKKS WOMEN 2008, cuprinde trei linii distincte:
URBAN – care propune o vestimentatie cu accente de modernitate citadina, texturi noi si linii drepte care creaza un impact vizual deosebit si un look „smart, classy with a modern edge”;
ORIGIN - care pastraza linia stilistica traditionala a IKKS, propunand materiale nobile de calitate: matase, in tratat, in gomat cu finisaje de satin si piele, cu o gama variata de imprimeuri;
REVOLUTION - care readuce in lumina reflectoarelor o garderoba inspirata din vremurile de altadata, cu broderii englezesti si imprimeuri psihedelice, intr-o intoarcere la spiritul vintage in tema San Francisco.
Colectia va fi disponibila publicului incepand cu 18 aprilie, in magazinul IKKS de la parterul noului mall Baneasa Shopping City. Compania Azteca CLC Group, care a semnat contractul de franciza cu producatorul francez pe o perioada de cinci ani, a investit apoximativ 250.000 de euro in deschiderea primului magazin IKKS in Romania, urmand ca in urmatorii trei ani sa deschida si alte magazine in Bucuresti si in alte orase mari din tara.
„Pe langa IKKS WOMEN, vrem sa aducem pe piata romaneasca si colectia IKKS pentru copii”, a adaugat Cristina Lupu.
IKKS este parte a grupului francez Zannier, care vinde peste 50 de milioane de produse in fiecare an. Grupul mai este prezent in Romania prin alte doua marci de imbracaminte pentru copii: Z si Catimini.
In afara de IKKS, Zannier are in portofoliu alte 18 branduri pentru copii si adolescenti - Absorba, Alphabet, BillTornade, Beckaro, Catimini, Confetti, Chipie, Floriane, Jean Bourget, Kenzo, Kidcool, Kookai, Levi's, Lili Gaufrette, Little Marc, Oxbow, 3 Pommes si Z.
Pentru adulti, grupul francez a dezvoltat trei marci - Chipie, IKKS si One Step.