Andreea Marin Banica sustine un nou proiect special pentru Romania, CharityGift.ro

  • 18.11.08
  • 486

Se lanseaza Charitygift.ro, primul magazin online din România dedicat responsabilizării sociale individuale sau „citizen social responsability”. Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activităti comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricând, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA.

Proiectul este sustinut de Andreea Marin Banica cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani.
„M-a impresionat vointa voluntarilor de a-si pune timpul, priceperea, relatiile la dispozitia acestui proiect care a insemnat luni intregi de efort considerabil, de studiu si creativitate si de aceea m-am alaturat lor, mai cu seama ca vad potentialul acestui site caritabil. E la indemana oricarui om care are acces la Internet sa cumpere ceva ce ii este necesar fara sa mearga la un magazin traditional, ci de la el de-acasa, stiind ca printr-un singur click poate oferi un ajutor fara un efort financiar suplimentar din partea sa”, declara Andreea Marin Banica.

Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restrânse din cauza unor factori precum: imposibilitatea participării omului obisnuit la o gală de caritate sau implicării sale in campanii de CSR, asteptarea până in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers. Charitygift.ro isi propune să inlăture aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a căror contravaloare va fi directionată, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie.


„Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Avem si cazuri in care se doneaza valoarea totala a produsului vandut prin CharityGift.ro. La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania” , declara Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro.

Charitygift.ro nu intermediază vânzările si nu percepe niciun comision de la furnizori, cumparatori sau beneficiari. Produsele sunt vandute la aceeasi valoare la care se pot gasi si in magazinele furnizorilor numai ca de aceasta data, un procent din valoarea produsului vandut prin intermediul CharityGift.ro merge catre o cauza anterior selectata de furnizor. CharityGift.ro oferă o platformă pentru expunerea produselor si suport informational pentru vânzători si cumpărători.
„Diversitatea produselor este una dintre prioritatile noastre pentru aceasta perioada si speram ca in scurt timp sa avem cat mai multi furnizori si odata cu ei o gama cat mai larga de produse pentru a putea genera cat mai multe tranzactii. Desi poate parea o afirmatie indrazneata, ne propunem sa devenim un ebay caritabil.” declara Talpes.

De asemenea, Charitygift.ro permite accesul la o bază de date consistente de ONG-uri, facilitând vânzătorilor si cumpărătorilor demersul complicat de a alege destinatia actelor caritabile.
Charitygift.ro a creat si o secÅ£iune specială dedicată fundatiilor cu ateliere lucrative, în cadrul cărora beneficiarii lucrează manual diverse obiecte artizanale. Acestea îÅŸi propun spre vânzare propriile produse, încasările revenindu-le in totalitate, condiÅ£ie vitală pentru continuarea activităţii lor. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune in vânzare produsele prin Charitygift.ro.

Etichete:

balsam de buze colagen spf melanina ph por penseta hidratare fuste mini rochii seara mini Miss Sixty new york New York Fashion Week 2009 Mercedes-Benz New York Fashion Week fuste din denim rochii tricotate pantofi oxford tinuta perfecta pentru orice ocazie kimono tiffosi toamna in creion colectii ceasuri barbati swatch concurs Meli Melo - Paris accesorii fantezie forme geometrice celulita unghii false discount Marilyn Monroe tipuri de silueta botine de sezon adidas by Stella McCartney adidas stella mccartney Missoni Dolce&Gabbana onduleuri par lung coada de cal springfield stil urban febra Vogue tonic 2012/2013 lanvin colectia toamna/iarna 2012-2013 lanvin Alber Elbaz cizme noua colectie bergamota petrecere tendinte machiaj toamna-iarna 2012/2013 tinuta office tinuta business office cancer cancer de col uterin cancer de col haine american targ yard sale camasi barbati tricouri barbati noile tendinte in coafura moda anilor 60 barbati moda barbati bsb anii 80 moda barbati lenjerie intima sexy police plaza romania mall chanel parfum sacoor brothers takko iasi designeri tineri designeri iasi magazine debenhams cluj magazine lenjerie triumph rochii de mireasa romania muzica Eva Longoria piele uscata dermatita atopica dresuri shopping halloween campanie haute-couture garnier catalin botezatu lucian broscatean Cristian Samfira pret a porter jean paul baby doll rochie rochie rosie cu dantela debenhams moda regim Adrian Oianu moda romaneasca paris cea mai bine imbracata femeie femeie colanti adesgo premiu moda anilor 60 femei cuticule matreata vitamina e crestere sanatoasa Kristina Dragomir piese vintage expozitie vintage laptisor de matca bio dieta maybelline pantene sampon sampon pantene extra volume masca de par de la pantene sampon si balsam pantene pantene pro v balsam epilare magazin C&A produse c a magazin c a