Apivita in Romania

  • 27.05.10
  • 1687

 Formulele produselor APIVITA, bazate pe propolis si extracte unice din plante grecesti au adus companiei un renume international si o retea de distributie in continua crestere peste tot in lume. Precum albinele, care zboara din floare in floare, APIVITA si-a extins reteaua in intreaga lume. O selectie de peste 300 de produse dezvoltate de APIVITA sunt acum prezente in 5000 de farmacii din Grecia si magazine de specialitate din 20 tari, printre care Spania, Hong Kong, Taiwan, Bulgaria, Cipru si Suedia.

Sensiblu completeaza gama produselor naturiste de pe piata din Romania cu produse unice in lume, precum cele de la APIVITA

Bazate pe propolis si extracte din peste 5.500 de plante specific grecesti, produsele APIVITA contin pana la 99% ingrediente naturale in compozitia lor. Gama larga de produse organice certificate de organisme internationale combina cu succes ingredientele active din plante terapeutice, cu proprietati antivirale, antitoxice si anti-inflamatorii. Printre acestea regasim produsele apicole precum mierea, ceara de albine si laptisorul de matca care stimuleaza si protejeaza in mod natural organismul. Propolisul si eucaliptul intaresc sistemul imunitar alaturi de extractul de floare de cactus, floarea soarelui si frunzele de maslin care protejeaza si hidrateaza pielea.

Liniile de produse APIVITA acopera nevoile complexe ale femeilor, cu produse incepand de la ingrijirea tenului, a parului, mainilor, picioarelor si a corpului, si pana la produse anti-celulitice, de igiena orala si tratament homeopatic, plus o linie completa de produse pentru barbati.


APIVITA – un brand nascut din admiratia fata de natura si de lumea albinelor

Promotori ai filosofiei grecesti, fondatorii brandului APIVITA, doi frati – ambii farmacisti - pe nume Niki si Nikos Koutsianas au cautat in jurul lor esente pure pentru a crea o linie de produse desavarsita. S-au lasat ghidati de modul de organizare al albinelor in stup si au lucrat de la bun inceput cu produsele pure ale acestora: miere, propolis, ceara. Filosofia de business fondata de cei doi s-a orientat de-a lungul celor 31 de ani de existenta spre integrarea naturii in mediul urban unde se desfasoara activitatile noastre cotidiene. Exemplul lucrului in echipa inspirat de organizarea fara cusur a albinelor a ghidat intreaga evolutie a brandului si a oferit la nivel fizic materia prima pentru crearea unor produse de sanatate si de ingrijire de cea mai inalta calitate.

APIVITA dovedeste responsabilitate si fata de economia greceasca, dar si fata de natura, dezvoltandu-si propriile culturi organice si lucrand cu apicultori din toata Grecia. In 2005, APIVITA a incheiat procesele de renovare ale farmaciei de pe Muntele Athos. In acest fel, compania a contribuit la pastrarea unui monument istoric ce dateaza din 1890, imbogatindu-si in acelasi timp cunostintele terapeutice cu invataturi pretioase de-ale Marilor Parinti. In plus, infiintarea “Gradinii lui Hipocrate” pe Insula Kos este un proiect ce a fost imbratisat cu drag de catre APIVITA. Gradina include astazi aproximativ 190 din cele 254 de plante folosite de filosof insusi pentru tratamentele sale.