Black Friday: Tot ce ai nevoie sa stii despre participanti si posibile 'tepe'
- 22.11.12
- 1999
Vineri, 23 noiembrie, de Black Friday, magazinele anunta reduceri spectaculoase pentru produse, de pana la 80%.
Anul trecut, cu ocazia primei editii a Black Friday in Romania (un eveniment imprumutat de la americani) pe bloguri au aparut mai multe critici la adresa comerciantilor.
Reduceri minuscule sau chiar fictive, scumpiri accelerate cu cateva zile inainte de Black Friday, ca sa fie loc de „discounturi”, mai apoi, site-uri blocate si comenzi neonorate din cauza stocului redus, sunt in topul criticilor aduse de clienti, scrie evz.ro.
Cele mai multe obiectii au venit din partea clientilor care au „prostul obicei”, pentru comercianti, de a urmari istoricul preturilor. Marile reduceri, de 50 - 60%, anuntate anul trecut, au fost aplicate de regula doar la obiecte ieftine precum mouse, camera web sau la produse ceva mai scumpe, dar cu marci obscure.
De la un alt blogger aflam ca unul dintre comercianti ar fi practicat, inainte de ziua de reduceri, scumpiri accelerate la produse, tocmai pentru a avea de unde sa ofere „discount”. Asa se face ca, desi un produs era promovat cu reducere de 10%, era de fapt mai scump decat cu doar cateva zile in urma.
Blocarea site-urilor a fost o problema generala pentru utilizatori, dar si faptul ca stocul de produse „la oferta”, a fost limitat. Asa ca unele comenzi au ramas neonorate. Clientii au ramas fara produse si si-au primit banii inapoi.
Afla mai multe informatii despre Black Friday si despre magazinele participante la acest eveniment, citind articolul integral pe www.9am.ro.