Calendarul Redd’s 2011 - voteaza pe Facebook cele 12 protagoniste!
- 15.12.10
- 683
Concursul pentru calendarul Redd’s 2011 a intrat in cea de-a doua etapa. 72 de concurente asteapta votul publicului, pe Facebook, pentru a se numara printre protagonistele calendarului.
In perioada 16 noiembrie– 10 decembrie, 660 de fete au accesat tab-ul “Calendarul Redd’s” si au completat formularul de inscriere in competitie. Echipa Redd’s a evaluat raspunsurile participantelor si a desemnat 72 de fete care intra in runda a doua – votul utilizatorilor Facebook. Astfel, pentru fiecare luna, 6 fete vor concura pentru a deveni imaginea calendarului
Redd’s.
Criteriile de selectie au fost: raspunsurile la intrebarile din aplicatie (descrierea zilei perfecte, filmul preferat, cateva calitati speciale, anotimpul preferat, cel mai nebunesc lucru pe care l-au facut si o caracterizare in 3 cuvinte) si fotografiile inscrise in competitie. Echipa Redd’s a urmarit ca portretul fiecarei fete selectate sa exprime cat mai mult din ceea ce, prin tot ce a comunicat Redd’s pana acum, defineste femeia Redd’s. „Am tinut cont de personalitatea lor, de preocupari, de cat de creative s-au dovedit a fi. De asemenea, am luat in calcul modul in care fotografiile au exprimat cele de mai sus si nu s-au incadrat in categoria fotografiilor cu continut de natura sexuala sau vulgare”, declara Anca Severin, Brand Manager Redd’s.
In cea de-a doua etapa, in perioada 13 decembrie – 10 ianuarie, finalistele au posibilitatea de a-si convinge prietenii si fanii paginii Redd’s ca merita un vot pentru a intra in calendarul Redd’s.
Primele 12 concurente (in ordinea numarului de voturi primite) vor fi protagonistele calendarului. Acestea vor participa la o sedinta foto speciala, iar fotografiile lor vor deveni, de asemenea, imaginile contului Facebook Redd’s – Too Tasty For Men, in perioada martie 2011 – martie 2012. Calendarul Redd’s va fi disponibil atat online, pe pagina de Facebook, cat si in format print.
Proiectul continua platforma Too Tasty for Men, inceputa in aceasta vara, prin care Redd’s a adus berea mai aproape de universul feminin, de preocuparile si pasiunile consumatoarelor de bere cu arome. Cu fiecare actiune, platforma „Too Tasty For Men” isi doreste sa dezvolte cea mai joviala si mai fresh comunitate de bautori de bere.