Campania Pantene #ShineStrong incurajeaza femeile sa fie puternice si sa straluceasca
- 09.01.14
- 836
Comunicat de presa
Pantene a facut senzatie in Filipine si in intreaga lume cu un videoclip distribuit online abordand ideea de “etichete” de gen. In aproximativ o luna, videoclipul a generat peste 5 milioane de vizualizari si mii de comentarii la nivel mondial. Filmuletul de 60 de secunde reflecta standardele duble existente la locul de munca – un subiect inspirat de faptul ca in cultura filipineza inca exista ideea conform careia o femeie nu poate fi prea perseverenta si ambitioasa atunci cand vine vorba de a obtine ceea ce isi doreste.
“Echipa noastra Pantene a realizat un studiu in Filipine si a fost uimita sa afle ca 70% dintre barbati considera ca femeile trebuie sa isi limiteze personalitatea pentru a fi acceptate la locul de munca,” a declarat Anthony Davey, Vicepresedinte al Hair Care & Colour Asia. Autor si COO al facebook, Sheryl Sandberg a publicat pe pagina sa personala: “Acesta este unul dintre cele mai puternice videoclipuri pe care le-am vazut aratand cum femeile fac aceleasi lucruri ca barbatii, dar sunt percepute complet diferit. Chiar merita sa-l vizionati!”
Creat in Filipine, videoclipul a iscat conversatii si peste granitele regiunii de provenienta, emitand intrebari curajoase precum “De ce este el numit ‘SEF’, dar ea este etichetata drept ‘AUTORITARA?” “Am creat un videoclip simplu, cu intentia de a evidentia diferentele de gen si pentru a incuraja femeile sa ramana puternice si sa straluceasca. Videoclipul a atins cu siguranta o coarda sensibila, fiindca a devenit viral si a facut inconjurul lumii.” a declarat Davey.
Pentru a creste nivelul de vizibilitate al subiectului, campania Pantene ruleaza acum in intreaga lume, in incercarea de a crea o platforma mai mare pentru a educa si a atrage atentia tuturor asupra acestor perceptii si stereotipuri. Campania globala a fost intitulata “#ShineStrong” si incurajeaza femeile sa se alature miscarii si sa distribuie momentul lor #ShineStrong pe canalele digitale.
Studiul Pantene a aratat ca parul sanatos, puternic si frumos ajuta femeile sa fie increzatoare si puternice. Cu toate acestea, aceasta problema a etichetelor si a standardelor duble impiedica femeile sa imbratiseze si reflecte incredere in sine.
“Pantene si alte brand-uri P&G ajung la miliarde de femei de pe glob si ne dorim sa folosim aceasta scala pentru a influenta si pentru a fi un catalizator al schimbarii. Suntem foarte entuziasti in legatura cu #ShineStrong, campania noastra globala care ajuta femeile sa fie puternice si sa straluceasca” afirma Deb Henretta, Group President, P&G Global Beauty.
Impartaseste si tu prietenelor tale aceasta campanie pentru ca tot mai multe femei sa inteleaga cat este de important sa fie puternice si sa straluceasca.
Pantene a facut senzatie in Filipine si in intreaga lume cu un videoclip distribuit online abordand ideea de “etichete” de gen. In aproximativ o luna, videoclipul a generat peste 5 milioane de vizualizari si mii de comentarii la nivel mondial. Filmuletul de 60 de secunde reflecta standardele duble existente la locul de munca – un subiect inspirat de faptul ca in cultura filipineza inca exista ideea conform careia o femeie nu poate fi prea perseverenta si ambitioasa atunci cand vine vorba de a obtine ceea ce isi doreste.
“Echipa noastra Pantene a realizat un studiu in Filipine si a fost uimita sa afle ca 70% dintre barbati considera ca femeile trebuie sa isi limiteze personalitatea pentru a fi acceptate la locul de munca,” a declarat Anthony Davey, Vicepresedinte al Hair Care & Colour Asia. Autor si COO al facebook, Sheryl Sandberg a publicat pe pagina sa personala: “Acesta este unul dintre cele mai puternice videoclipuri pe care le-am vazut aratand cum femeile fac aceleasi lucruri ca barbatii, dar sunt percepute complet diferit. Chiar merita sa-l vizionati!”
Creat in Filipine, videoclipul a iscat conversatii si peste granitele regiunii de provenienta, emitand intrebari curajoase precum “De ce este el numit ‘SEF’, dar ea este etichetata drept ‘AUTORITARA?” “Am creat un videoclip simplu, cu intentia de a evidentia diferentele de gen si pentru a incuraja femeile sa ramana puternice si sa straluceasca. Videoclipul a atins cu siguranta o coarda sensibila, fiindca a devenit viral si a facut inconjurul lumii.” a declarat Davey.
Pentru a creste nivelul de vizibilitate al subiectului, campania Pantene ruleaza acum in intreaga lume, in incercarea de a crea o platforma mai mare pentru a educa si a atrage atentia tuturor asupra acestor perceptii si stereotipuri. Campania globala a fost intitulata “#ShineStrong” si incurajeaza femeile sa se alature miscarii si sa distribuie momentul lor #ShineStrong pe canalele digitale.
Studiul Pantene a aratat ca parul sanatos, puternic si frumos ajuta femeile sa fie increzatoare si puternice. Cu toate acestea, aceasta problema a etichetelor si a standardelor duble impiedica femeile sa imbratiseze si reflecte incredere in sine.
“Pantene si alte brand-uri P&G ajung la miliarde de femei de pe glob si ne dorim sa folosim aceasta scala pentru a influenta si pentru a fi un catalizator al schimbarii. Suntem foarte entuziasti in legatura cu #ShineStrong, campania noastra globala care ajuta femeile sa fie puternice si sa straluceasca” afirma Deb Henretta, Group President, P&G Global Beauty.
Impartaseste si tu prietenelor tale aceasta campanie pentru ca tot mai multe femei sa inteleaga cat este de important sa fie puternice si sa straluceasca.