Campaniile sociale pentru femei, analizate si premiate la a doua editie CSR4WOMEN

  • 17.06.14
  • 816
 Comunicat de presa

AVON Cosmetics Romania a organizat saptamana trecuta, cea de-a doua editie a conferintei CSR4WOMEN, primul eveniment din Romania dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reuneste specialisti din departamentele de CSR ale unor companii implicate in astfel de proiecte, dar si numeroase personalitati publice.

Organizat sub forma unei conferinte cu gala de premiere, evenimentul promoveaza respectul de sine, frumusetea si sanatatea femeilor si drepturile acestora. CSR4WOMEN inseamna recunoasterea nationala a campaniilor, proiectelor si personajelor care sunt alaturi de femei, prin sustinerea lor.

Tema celei de-a doua editii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul si parteneriatul intre companii, organizatii si mass media; Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Republica Moldova) si Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon Romania) lansand oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platforma Avon de crowdfunding din lume: “Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie sa urmeze trei pasi, respectiv: intra pe platforma, inscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor sa il sustina; achizitioneaza un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comanda online si ulterior inscriu codul de donatie de pe ambalajul acestuia in pagina proiectului inscris sau ales.” a precizat Raluca Kisescu. Tot in cadrul evenimentului, reprezentanti ai companiilor private au prezentat programe de protectie si ajutorare dedicate victimelor violentei domestice si de consiliere pentru pacientii oncologici (BGS, ING Asigurari de Viata, BCR, Unicredit Tiriac Bank).

Campaniile sociale pentru femei, analizate si premiate la a doua editie csr4women

Evenimentul a fost transmis live pe site-ul responsabilitatesociala.ro si presarat cu moment artistice oferite de Alexandra Usurelu.

Lansarea Programului de Finantare Avon

Prin Programul de Finantare, Avon sprijina initiativele organizatiilor neguvernamentale si ale institutiilor publice si private din domeniul sanatatii si serviciilor sociale. Organizat sub forma unui concurs de proiecte, programul are ca scop depistarea precoce, interventia si recuperarea in cazul cancerului la san, precum si spriijinul adresat victimelor violentei domestice.
Runda de finantare proiecte pentru sanatatea sanilor are o valoare totala de 50,000 de dolari, suma cu care vor fi sustinute doua proiecte, unul in valoare de 15.000 $ si celalalt in valoare de 35.000 $; acelasi sprijin este oferit si proiectelor pentru victimele violentei domestice. Formularele de aplicatie, impreuna cu anexele obligatorii, se depun pe platforma www.avon.grantwizard.ro pana in 15 august.

Premiile CSR4WOMEN

Devenite deja o traditie, premiile oferite in cadrul CSR4Women sunt o recunoastere a eforturilor persoanelor publice care se implica in cauze sociale si care contribuie decisiv la succesul unor astfel de actiuni.
Anul acesta, premiile de excelenta au fost acordate Andreei Raducan (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social si implicare in domeniul sanatatii) si lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social si cel mai bun blog de opinie).

Campaniile sociale pentru femei, analizate si premiate la a doua editie csr4women
Andreea Raducan

Tot in cadrul conferintei, Razvan Diratian (Director General Avon Romania&Moldova) impreuna cu Sorin Tranca (Friends Advertising) au acordat bursele Superscrieri, proiecte jurnalistice pe tema violentei domestice, sprijinite de Avon. „Prin Bursele Superscrieri Avon, ne dorim sa facem cunoscut faptul ca sustinem jurnalismul de calitate, jurnalismul documentat, ce reflecta realitatea, oricat de neplacuta e ea. Iar violenta domestica ESTE o realitate. Ordinul de protectie si antecedentele penale SUNT o realitate.” Raluca Kisescu.

Campaniile sociale pentru femei, analizate si premiate la a doua editie csr4women
Andreea Marin, Ambasador AVON

Cele trei proiecte sustinute de Avon sunt Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?, proiect propus de Lina Vdovii si George Popescu, doi jurnalisti independenti care au fugit de unde au putut pentru a face presa onest si cu responsabilitate. Echipa formata din Elena Stancu & Cosmin Bumbut de la Esquire Romania, cei care lucreaza la un multimedia despre cultura romanilor de a-i educa pe copii prin violenta si care anul trecut s-au mutat intr-o autorulota si calatoresc prin Romania in cautare de povesti vor realiza ancheta Fara antecedente penale. Al treilea proiect sustinut este al celor care cred cu tarie ca un jurnalist care intra intr-un subiect greu sau dureros poate aduce mai departe catre cititori mai mult decat compasiune. Poate aduce toleranta, empatie si dorinta de a te schimba sau de a schimba o particica din lumea in care traiesti: Ana Maria Ciobanu , Oana Sandu si Solène Cesbron pentru proiectul Harta violentei domestice.

 

Etichete:

Zara Bershka Stradivarius magazin online massimo dutti online oysho zara online zara magazin online retsina preparate sofisticate restaurant mediteranean fructe de mare stil scandinav sandale pantofi ecco pantofi ECCO Primavara/ Vara 2014 tendinte pantofi primavara 2014 bsb imprimeuri florale tendinte 2014 detalii metalice imprimeuri etnice printuri grafice printuri tropicale bijuterii supradimensionale detalii sporty imprimeuri college pantofi moda de strada selfie selfeet shoefie social media jeans Lee Cooper jeans skinny jeans boyfriend jeans straight Corina Vladescu broderie bumbac aerat kilograme in plus cura de slabire diete coafuri tendinte coafuri 2014 tendinte coafuri primavara 2014 coafuri 2014 costume de baie 2014 tendinte costume de baie costume de baie victoria's secret 2014 cosmetice frumusete sanatate dermato cosmetice argan depilare ceara alba benzi depilatoare perle de ceara depilatoare loreal imaginea loreal zoe saldana ambasador l'oreal h m alexander wang coachella dove deodorant culori Dove Invisible Dry antiperspirant spray antiperspirant filme filme fashion the great gatsby tinute de vara garderoba tendinte vara 2014 tendinte vara 3d printing laser cutting architecture in fashion campanie contraceptie rochii de seara rochii elegante rochii dantela rochii scurte cristallini culoarea anului baby blue bijuterii bijuterii cu pietre semipretioase alina predoiu madalina dorobantu pas du tout the place parfum apa de parfum apa de toaleta hamuri de piele alexandra abraham incubator107 machiaj harajuku machiaj conteporan cultura japoneza machiaj make up ochelari de soare Murmur andreea badala ochelari rotunzi katia guzun borsete bumbag farmec sampon sampon antimatreata sampon nutritiv sampon multivitaminizant sampon regenerant implanturi mamare marirea sanilor interventii marire de sani mamografie cancer mamar rochii mireasa rochii de mireasa pronovias sandale tendinte incaltaminte vara 2014 hamul din piele life in color petrecere cu vopsea plaja loft mamaia roger sanchez slabire stela popescu google house google nexus chromebook pixel google play google maps instagram cannes festivalul cannes ten uscat apivita hidratarea pielii ten mixt-gras ten norma ingrijire holistica crema aqua vita suncare avene apa termala avene lacuri de unghii top coat Missoni genti DKNY burberry tote bag just cavalli mulberry costume de baie coafuri vara stil avon bgs violenta femei abuzate dictionar de stil french look samsung samsung galaxy smartphone costum baie buline costum de baie cu imprimeu floral costum de baie cu imprimeu antioxidanti beta caroten resveravit vitamina c coenzima q10 adidas pantofi sport pharell MAC lipstick mac lipgloss mac lipgloss stephan pelger masina de spalat samsung masina de spalat cosmetic plant crema antirid crema bioliv crema matifianta desigual seminaked afi cotroceni costum de baie dintr-o piese costum de baie bikini costum de baie cu print lisca ulei de argan sampon jojoba sampon keratina masca de par cu ulei de masline responsabilitate sociala campanii sociale pentru femei