Cea mai noua gama de produse de machiaj, in culorile feminitatii!
- 19.03.15
- 804
Life Care a lansat Biotissima make-up, cea mai noua gama de produse de machiaj, in culorile feminitatii!
Suave si sofisticate in egala masura, produsele pentru machiaj Biotissima rostesc o frumoasa poveste despre feminitate. In plus, ele se vor imprieteni imediat cu pielea ta, datorita certificarilor BIO care aduc un plus de sanatate pentru ten. Ingredientele bio care stau la baza acestor produse sunt obtinute din culturi organice, prin procedee precum uscarea plantelor, filtrare si purificare, extractie prin distilare sau presiune la rece, care pastreaza proprietatile si principiile active. Astfel, pielea are parte de cel mai bun tratament si ramane sanatoasa.
Noile produse Biotissima make-up inseamna bucurie de la prima privire, prin designul atragator si electrizant, pana la atingerea texturilor fine si efectul ravisant al culorilor. Biotissima make-up contine o colectie completa de produse pentru machiaj, care cuprinde fond de ten, corector pentru micile imperfectiuni, pudra compacta pentru ten, farduri de obraz, farduri de pleoape, tus pentru ochi, mascara, ruj si luciu de buze, intr-o varietate de culori.
Disponibil in 3 nuante (light, medium, dark), fondul de ten are o textura cremoasa si hranitoare si confera tenului un aspect proaspat si radiant. Alaturi de acesta, cele doua nuante de corector se potrivesc oricarui tip de ten, mascand imperfectiunile. Retusul final este dat de pudra compacta matasoasa, care confera tenului aspectul mat si contribuie la rezistenta machiajului. In plus, fardurile de obraz Biotissima make-up, in variantele roz, piersica sau bronz, dau fiecarui machiaj stralucirea si eleganta mult dorite.
Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului, iar machiajul potrivit poate pune in valoare luminozitatea privirii. Pentru ca fiecare culoare a irisului are nuantele sale preferate de fard, fiecare fard de pleoape Biotissima propune o combinatie de patru nuante pentru diferite stiluri de machiaj. Culori vii sau pastelate, texturi mate sau stralucitoare, paleta este foarte diversificata – alege-ti combinatia preferata de tonuri de albastru, mov, gri, verde, maro sau nude. Tusul de ochi, in varianta negru sau maro, este ideal pentru trasarea unui contur ferm, care intensifica privirea. In plus, Mascara Biotissima defineste genele, dar intr-o nota naturala.
Feminitatea inseamna curajul de a ti exprima personalitate prin culori si prin atitudine, iar buzele au privilegiul de a fi parte din acest spectacol. De aceea, rujurile Biotissima disponibile in 6 nuante (nude, roz, teracota, corai, rosu si rosu profund) ofera buzelor culoare intensa, volum si un aspect sanatos de invidiat. Formulele contin unt de cacao organic, ceara de masline, Viamerin (extract organic din legume cu efect emulsionant), ulei de ricin si de masline organic, ceara din caise si vitamina E, o combinatie de ingrediente care hidrateaza si hranesc buzele in profunzime. In plus, luciul de buze Biotissima este excelent, atat pentru a fi folosit individual, cat si pentru a accentua culoarea rujului ales.
Produsele Biotissima make-up sunt parte a universului Life Care, in care fericirea este traita in fiecare zi, si care inseamna sanatate si stare de bine, dar si frumusete, atitudine si libertate. Astfel, Biotissima make-up celebreaza femeia moderna, pentru care personajul principal al vietii sale este ea insasi. Produsele Biotissima make-up sunt disponibile pe www.life-care.com si la partenerii Life Care.
Despre Life Care
Infiintata in 2005, Life Care, prima si cea mai importanta companie romaneasca din domeniul vanzarilor directe, crede ca o viata mai buna si mai fericita inseamna prosperitate, sanatate si frumusete.
Portofoliul companiei include 500 produse certificate BIO, create dupa retete originale Life Care si produse in fabrici din Germania, Italia, Franta, dar si Israel sau SUA: cosmetice si produse de ingrijire personala, suplimente nutritive si cosmetice terapeutice, precum si produse destinate curatenei si ingrijirii casei. Acestea pot fi achizitionate atat direct, de la partenerii Life Care, cat si online, pe www.life-care.com. Astazi, Life Care inseamna peste 5 milioane de consumatori unici, mai mult de 20 milioane de produse vandute si peste 2 milioane de pachete livrate consumatorilor