Colectia de primavara-vara 2015 Marionnaud Paris

  • 27.04.15
  • 1591
Comunicat de presa

Marionnaud Romania a lansat, intr-un eveniment chic si plin de stil, organizat la inaltime, deasupra Bucurestiului, noile game de produse proprii si de parfumuri exclusive pentru sezonul de primavara-vara.

A fost o zi de rasfat, in care peste 100 de jurnalisti, bloggeri, VIP din industria frumusetii si modei au testat produsele de ingrijire si cosmeticele Marionnaud Paris, s-au bucurat de sedinte de machiaj si mai ales de multe surprize.

Cu aceasta ocazie, au fost lansate produse noi in gama gelurilor de dus, cu infuzii fresh si exotice, palete noi de culori pentru machiaj in tonurile primaverii de la Marionnaud Paris, produse pentru ritualul zilnic de ingrijire a tenului de la Hydra&Sublim, creme cu texturi usoare de la Mastic SPA, creme si parfumuri din colectia Di Palomo, o selectie senzationala de parfumuri exclusive.

Fiecare gama a avut un spatiu dedicat, unde beauty – adviserii le-au vorbit invitatilor despre arome, texturi, parfumuri, introducandu-i in universul frantuzesc Marionnaud Paris.

Colectia de primavara-vara 2015 Marionnaud Paris

Am avut parte si de o noutate exclusiva - Colectia de bijuterii Caviar Valentina Pelinel for Flusberg, care-i poarta semnatura si care completeaza cu stil orice garderoba. Bijuteriile se adreseaza femeilor puternice, elegante, care au incredere in sine, celor care nu se tem sa iasa in evidenta. Colectia este disponibila in parfumeriile Marionnaud selectionate.

Marionnaud Paris pune accent nu numai pe experienta olfactiva ci si pe cea vizuala. De aceea, Claudia Stroe, Bubble Artist, a sustinut un moment magic, jucandu-se, cu multa indemanare, cu baloane de sapun supradimensionate. Si pentru ca frumusetea inalta, participantii au fost invitati sa urce pe acoperisul cladirii Crystal Tower, pe heliport, pentru sesiuni foto unice.

“Frumusetea inseamna stil, atitudine, incredere in sine, naturalete si mai ales multe zambete. Este ceea ce transmit parfumeriile Marionnaud Paris in fiecare zi consumatorilor prin oferta de produse, prin sedintele de make-up sustinute de beauty adviseri”, spune Ana Maria Dicu, Marketing Manager Marionnaud Paris.


Colectia de primavara-vara 2015 Marionnaud Paris

“Marionnaud Paris este un brand care transmite ideea de frumusete naturala, plina de prospetime, pariziana. Astazi, aici, am recreat atmosfera tipic frantuzeasca a unei parfumerii in care cel mai mult conteaza experienta senzoriala, a unei parfumerii in care ne dorim sa fim rasfatati cu arome, texturi, cu jocuri de culori senzationale”, adauga Ana Maria Dicu.

Marionnaud Paris inseamna frumusete zi de zi, o oferta diversificata de articole dedicate ingrijirii tenului si corpului. Cele 30 de parfumerii deschise in 15 orase din tara plus Bucuresti ofera consumatorilor selectii de branduri renumite de parfumuri si de ingrijire personala, precum si o colectie extinsa de produse proprii si exclusive.