Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenta in calitate
- 10.06.14
- 1034
Comunicat de presa
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori locali de produse cosmetice, a castigat, pentru a doua oara, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. De asemenea, in cadrul aceleiasi competitii, compania a fost premiata si cu Gold Award pentru noua crema GreenStem Antiaging de zi matifianta.
“Suntem onorati sa fim, pentru a doua oara, premiati cu doua dintre cele mai mari distinctii acordate de Monde Selection in cadrul competitiei World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirma faptul ca suntem pe drumul cel bun in ceea ce priveste dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce in ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respecta standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit acesteia, crema Bioliv Antirid de zi s-a diferentiat, inca o data, de celelalte produse participante in concurs datorita ingredientelor naturale si inovatoare pe care le are in compozitie. Produsul are in componenta sa o combinatie de ingrediente active valoroase, precum uleiul de masline bio, extractul bio din frunze de maslin, si o tripeptida cu actiune similara cu cea a botoxului care dispune de proprietati puternice de intensificare a sintezei colagenului si a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea confera preparatului o actiune antirid remarcabila, demonstrata prin teste in vitro vitro de catre producatorul ingredientului activ.
Crema GreenStem Antiaging de zi matifianta, inscrisa pentru prima oara in concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adancimea ridurilor cu pana la 26% si cresc densitatea pielii cu pana la 12%, iar pudra de orez garanteaza efectul matifiant al cremei.
De asemenea, un alt avantaj al celor doua produse castigatoare a constat si in faptul ca ambele creme au fost create pe baza unei retete moderne, care nu contine parabeni, siliconi sau coloranti. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, in viziunea companiei, si atentia fata de mediul inconjurator al companiei.
„Constienti de faptul ca resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul inconjurator. Pentru a proteja specia, care este inclusa de UNESCO in World Heritage of Humanity, cercetatorii utilizeaza doar o infima cantitate de tesut provenit din muguri, pe care o prelucreaza printr-o tehnologie speciala pentru a obtine acest extract lipozomal activ si astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.
Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local
“Inca de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primita atat pe piata locala, cat si pe cea de export, iar castigarea unui premiu international a atras dupa sine si mai multa atentie din partea publicului. Astfel, in 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.
Conform reprezentantei companiei, castigarea premiului in 2013 a dus la o crestere a interesului pentru gama Bioliv si pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doat 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, ca anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.
Referitor la impactul pe care il vor avea in vanzari cele doua premii castigate anul acesta, Suzana Laszlo estimeaza ca acestea vor aduce un aport considerabil in cifra de afaceri din 2014, mai ales datorita faptului ca gama GreenStem reprezinta o noutate in materie de produse cosmetice, fiind destinata unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat.
Cele doua creme premiate in concurs pot fi gasite in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia, precum si in Plafar si alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori locali de produse cosmetice, a castigat, pentru a doua oara, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. De asemenea, in cadrul aceleiasi competitii, compania a fost premiata si cu Gold Award pentru noua crema GreenStem Antiaging de zi matifianta.
“Suntem onorati sa fim, pentru a doua oara, premiati cu doua dintre cele mai mari distinctii acordate de Monde Selection in cadrul competitiei World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirma faptul ca suntem pe drumul cel bun in ceea ce priveste dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce in ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respecta standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit acesteia, crema Bioliv Antirid de zi s-a diferentiat, inca o data, de celelalte produse participante in concurs datorita ingredientelor naturale si inovatoare pe care le are in compozitie. Produsul are in componenta sa o combinatie de ingrediente active valoroase, precum uleiul de masline bio, extractul bio din frunze de maslin, si o tripeptida cu actiune similara cu cea a botoxului care dispune de proprietati puternice de intensificare a sintezei colagenului si a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea confera preparatului o actiune antirid remarcabila, demonstrata prin teste in vitro vitro de catre producatorul ingredientului activ.
Crema GreenStem Antiaging de zi matifianta, inscrisa pentru prima oara in concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adancimea ridurilor cu pana la 26% si cresc densitatea pielii cu pana la 12%, iar pudra de orez garanteaza efectul matifiant al cremei.
De asemenea, un alt avantaj al celor doua produse castigatoare a constat si in faptul ca ambele creme au fost create pe baza unei retete moderne, care nu contine parabeni, siliconi sau coloranti. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, in viziunea companiei, si atentia fata de mediul inconjurator al companiei.
„Constienti de faptul ca resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul inconjurator. Pentru a proteja specia, care este inclusa de UNESCO in World Heritage of Humanity, cercetatorii utilizeaza doar o infima cantitate de tesut provenit din muguri, pe care o prelucreaza printr-o tehnologie speciala pentru a obtine acest extract lipozomal activ si astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.
Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local
“Inca de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primita atat pe piata locala, cat si pe cea de export, iar castigarea unui premiu international a atras dupa sine si mai multa atentie din partea publicului. Astfel, in 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.
Conform reprezentantei companiei, castigarea premiului in 2013 a dus la o crestere a interesului pentru gama Bioliv si pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doat 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, ca anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.
Referitor la impactul pe care il vor avea in vanzari cele doua premii castigate anul acesta, Suzana Laszlo estimeaza ca acestea vor aduce un aport considerabil in cifra de afaceri din 2014, mai ales datorita faptului ca gama GreenStem reprezinta o noutate in materie de produse cosmetice, fiind destinata unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat.
Cele doua creme premiate in concurs pot fi gasite in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia, precum si in Plafar si alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.