Crema Doina se reinveteaza pentru nostalgice
- 08.11.13
- 1219
Farmec primeste cu bratele deschise un nou membru in familia de produse Doina: Doina – crema nutritiva vitaminizanta, cu o formula special creata pentru a ajuta pielea fetei si a corpului sa uite de vremea capricioasa de afara si sa se simta in largul sau in orice moment.
Toamna ne fascineaza cu paleta sa diversificata de culori si cu momente desprinse parca din povesti. Insa pielea se confrunta cu o serie de probleme incercand sa pacaleasca vantul si temperaturile tot mai scazute. Astfel, pielea are nevoie de un aliat care sa ii asigure confortul, iar mezina familiei Doina este accesoriul ideal care hidrateaza, catifeleaza si reface filmul hidrolipidic de la suprafata pielii, asigurandu-i elasticitatea si stralucirea de care are nevoie.
Doina si-a obisnuit consumatoarele cu formule eficiente, devenind astfel parte a ritualurilor de infrumusetare ale generatiilor de femei care au apreciat calitatile produselor. Noua crema nutritiva vitaminizanta pastreaza aceleasi proprietati, fiind potrivita pentru toate tipurile de piele. Produsul contine glicerina, ulei mineral, ceruri minerale si sintetice si o serie de alte ingrediente care se asigura de faptul ca pielea conteaza in orice moment un aliat de nadejde.
Cea mai recenta creatie a laboratoarelor Farmec beneficiaza de un clip realizat in colaborare cu Krem si construit dupa chipul si asemanarea produsului: jucaus, familiar si original. Clipul, o veritabila pastila de buna-dispozitie instantanee, va fi promovat in mediul online si va „canta” calitatile noii creme Doina.
Doina este unul dintre cele mai populare si indragite branduri romanesti, avand deja o traditie in cadrul ritualurilor de infrumusetare a generatii de femei. Farmec si-a dorit sa afle direct de la consumatoare ce parere au despre aceste produse si astfel a aflat ca 9 din 10 femei apreciaza Laptele Doina. In plus, un studiu de piata recent claseaza Doina in topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.
Toamna ne fascineaza cu paleta sa diversificata de culori si cu momente desprinse parca din povesti. Insa pielea se confrunta cu o serie de probleme incercand sa pacaleasca vantul si temperaturile tot mai scazute. Astfel, pielea are nevoie de un aliat care sa ii asigure confortul, iar mezina familiei Doina este accesoriul ideal care hidrateaza, catifeleaza si reface filmul hidrolipidic de la suprafata pielii, asigurandu-i elasticitatea si stralucirea de care are nevoie.
Doina si-a obisnuit consumatoarele cu formule eficiente, devenind astfel parte a ritualurilor de infrumusetare ale generatiilor de femei care au apreciat calitatile produselor. Noua crema nutritiva vitaminizanta pastreaza aceleasi proprietati, fiind potrivita pentru toate tipurile de piele. Produsul contine glicerina, ulei mineral, ceruri minerale si sintetice si o serie de alte ingrediente care se asigura de faptul ca pielea conteaza in orice moment un aliat de nadejde.
Cea mai recenta creatie a laboratoarelor Farmec beneficiaza de un clip realizat in colaborare cu Krem si construit dupa chipul si asemanarea produsului: jucaus, familiar si original. Clipul, o veritabila pastila de buna-dispozitie instantanee, va fi promovat in mediul online si va „canta” calitatile noii creme Doina.
Doina este unul dintre cele mai populare si indragite branduri romanesti, avand deja o traditie in cadrul ritualurilor de infrumusetare a generatii de femei. Farmec si-a dorit sa afle direct de la consumatoare ce parere au despre aceste produse si astfel a aflat ca 9 din 10 femei apreciaza Laptele Doina. In plus, un studiu de piata recent claseaza Doina in topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.