Cup&Cino, un brand cu fler international

  • 25.09.08
  • 349

Nascut in Germania si prezent in 15 tari din toata lumea, Cup&cino este primul dintre brandurile din industria ospitalitatii pe care Grupul RTC il lanseaza in Romania.
„Debutul” brandului pe piata locala se face prin conceptul „shop-in-shop”, dezvoltat odata cu deschiderea Diverta Magheru, in spatiul fostului magazin Eva din bd. Magheru nr. 9.

Sub numele Cup&cino, in lume sunt dezvoltate 2 concepte diferite. Coffee House (cafenea) - unde punctele de rezistenta sunt calitatea cafelei, selectata cu grija de mai bine de 10 ani, de pe acelasi plantatii; sandvisurile proaspete, pregatite la comanda, respectand retetele internationale ale brandului, respectiv transformarea cafenelei in „cocktail bar” dupa orele 20.00.
Shop-in-shop (minishopuri) – aceeasi aroma deosebita a cafelei si calitatea speciala celorlalte produselor, disponibile prin automate, intr-un minishop elegant care se poate adapta vizual oricarui stil, fie ca e vorba de un magazin, o statie de alimentare sau un restaurant.

„Flexibilitatea conceptului Cup&Cino, ne permite dezvoltarea in mai multe tipuri de locatii – de la 3 la 450 de metri patrati. Cup&Cino are un meniu variat, cocktail bar si o cafea foarte buna –
atu-uri semnificative pentru ca acest nume sa devina, in urmatoarele 12 luni, brandul numarul 1 pe piata de cafenele din Romania – atat ca si acoperire la nivel national, cat si ca numar de locatii”, precizeaza Sebi Vasilescu, CEO Divizia Sebra din cadrul Grupului RTC.

Pana la sfarsitul anului 2008, Cup&Cino va fi prezent in 4 locatii Cofee House, respectiv 3 shop-in-shop, in urma unei investitii a Grupului RTC de peste 1 milion euro.
In 2009, Cup&Cino va fi prezent in peste 70 de locatii din Romania, atat in conceptul coffee house, cat si shop-in-shop.