De 15 ani, AVON creste impreuna cu femeile din Romania
- 13.03.12
- 170
AVON Cosmetics, cea mai mare companie in sistem de vanzari directe din lume, implineste 15 ani de activitate pe piata cosmeticelor din România. Astazi, AVON este unul dintre jucatorii importanti din economia romaneasca, un angajator de top Ãâ¢i unul dintre brandurile cu o implicare profunda in viata de zi cu zi a tuturor femeilor.
AVON a investit pentru prima oara in România in 1999, odata cu deschiderea primului Centru Operational din Tunari, o etapa importanta in dezvoltarea business-ului local. Centrul includea un depozit si o linie de asamblare, ceea ce a creat posibilitatea de a primi si onora comenzile mult mai rapid, pâna in acel moment coletele fiind livrate din Ungaria. Urmatorul pas a fost inaugurarea Centrului Express Lahovari din Bucuresti, in 2004, unde Reprezentantii Avon beneficiau de urmatoarele servicii: plasarea comenzilor online, livrarea in 24 de ore a comenzilor si participarea la cursuri de frumuseÃâºe. Nu in ultimul rând, in 2006 este inaugurat Centrul Operational Chiajna, o investitie de 12 milioane de dolari, care deserveste 5 piete: România, Moldova, Bulgaria, Albania si Macedonia.
In cei 15 ani, compania a vandut peste 5 milioane de produse, pentru peste 6 milioane de clienti, iar din 2002 este lider pe piata locala de cosmetice. 9 din 10 femei folosesc cel putin un produs AVON si aproape jumatate dintre ele folosesc produse AVON de mai bine de 5 ani, conform studiului Nielsen, din Mai 2011. Din 1997 si pana astazi, 34 milioane de parfumuri si 15 milioane de rujuri au facut femeile din Romania mai fericite si mai sofisticate.
In prezent, aproximativ 150 000 de persoane lucreaza pentru AVON România, fiind fie Reprezentanti, fie angajati in zona comerciala sau operationala. Totodata, Romania este prima tara din lume in ceea ce priveste talentele exportate in alte tari in care compania este prezenta. In acest moment, AVON Romania are 22 de expatriati, in functii regionale sau de General Manageri pentru alte tari sau miniregiuni. Primul director general, Angela Cretu, este in prezent Senior Vice President CEE, cel mai tanar manager din istoria AVON care ocupa aceasta pozitie, dupa ce a detinut pozitii diverse, inclusiv in structuri globale.
Razvan Diratian, director general AVON Romania si Moldova declara:”Acesti 15 ani de AVON inseamna evolutie, pasiune si multe vise implinite, dar si o multime de lectii invatate si obstacole depasite curajos, care ne-au motivat intotdeauna sa mergem mai departe. Toate acestea sunt parte din povestea AVON, o poveste cu suisuri si coborasuri, din care am iesit mai intelepti, dar si mai puternici. Am crescut impreuna cu clientele noastre, ascultându-le si maturizându-ne odata cu ele, invatând din greseli si bucurându-ne de succese. Suntem mândri si recunoscatori ca femeile din Romania ne-au primit in sufletele lor, pentru ca aceasta este misiunea AVON: sa ofere femeilor de pretutindeni sansa si puterea de a straluci”.
AVON este o companie recunoscuta nu numai prin actiunile sale comerciale, ci si pentru campanii sociale puternice, cu real impact in comunitate. Compania se concentreaza inca de la inceputurile sale pe a da putere si incredere femeilor din intreaga lume, iar acest lucru se reflecta in campaniile dedicate acestei misiuni. Atat in Romania, cat si la nivel international, numele AVON se leaga profund de 2 initiative majore: campania de lupta impotriva cancerului la san si facilitarea accesului femeilor la programele de tratament si campania impotriva violentei domestice.
In cei 10 ani de la lansare, campania pentru prevenirea cancerului la san a facut posibila dotarea cu echipament de ultima generatie a centrelor oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor AVON in Campania pentru Sanatatea Sanilor depaseste 2 milioane de dolari. Cea de-a doua ampla initiativa, Campania Respectului pentru Femei, inceputa in 2008, are drept scop prevenirea violentei impotriva femeilor prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen. Pana in acest moment, peste 60 000 de dolari au fost donati pentru acesta cauza, 20 de traininguri cu 350 de asistenti sociali si psihologi scolari au fost organizate, compania sprijinind, de asemenea, si obtinerea a 100 de certificate medico-legale pentru victimele din Romania. De asemenea, in 2012, AVON va face o noua donatie catre Fundatia Sensiblu, in valoare de 60 000 de dolari, bani destinati unei campanii de informare pentru adolescenti, in lupta impotriva violentei juvenile.
AVON Romania este recunoscuta atat la nivel local, cat si la nivel global pentru pionerat si inovatii de succes, reusind sa devina un model si pentru alte tari AVON si fiind an de an prezenta pe scena mondiala pentru rezultate si creativitate. Printre inovatiile AVON Romania se numara proiectul AVON Romania Goes Green (2008), prin care vanzarile companiei si toate procesele interne au devenit 100% online, lansarea primului card parfumat care include o asigurare in valoare de 5 000 de RON impotriva cancerului de san, lansarea piesei “ E 13, ce noroc”, prima piesa de teatru cu oameni obisnuiti si a Cartii Dragostei, dar si instrumentele creative introduse de-a lungul timpului in sprijinul Reprezentantilor: reteaua sociala AVON Connects, reteaua de telefonie mobila My AVON Mobile, serviciul Self Care, un sistem telefonic automat si interactiv, care ofera raspunsuri la cele mai importante intrebari legate de activitatea AVON.
AVON a investit pentru prima oara in România in 1999, odata cu deschiderea primului Centru Operational din Tunari, o etapa importanta in dezvoltarea business-ului local. Centrul includea un depozit si o linie de asamblare, ceea ce a creat posibilitatea de a primi si onora comenzile mult mai rapid, pâna in acel moment coletele fiind livrate din Ungaria. Urmatorul pas a fost inaugurarea Centrului Express Lahovari din Bucuresti, in 2004, unde Reprezentantii Avon beneficiau de urmatoarele servicii: plasarea comenzilor online, livrarea in 24 de ore a comenzilor si participarea la cursuri de frumuseÃâºe. Nu in ultimul rând, in 2006 este inaugurat Centrul Operational Chiajna, o investitie de 12 milioane de dolari, care deserveste 5 piete: România, Moldova, Bulgaria, Albania si Macedonia.
In cei 15 ani, compania a vandut peste 5 milioane de produse, pentru peste 6 milioane de clienti, iar din 2002 este lider pe piata locala de cosmetice. 9 din 10 femei folosesc cel putin un produs AVON si aproape jumatate dintre ele folosesc produse AVON de mai bine de 5 ani, conform studiului Nielsen, din Mai 2011. Din 1997 si pana astazi, 34 milioane de parfumuri si 15 milioane de rujuri au facut femeile din Romania mai fericite si mai sofisticate.
In prezent, aproximativ 150 000 de persoane lucreaza pentru AVON România, fiind fie Reprezentanti, fie angajati in zona comerciala sau operationala. Totodata, Romania este prima tara din lume in ceea ce priveste talentele exportate in alte tari in care compania este prezenta. In acest moment, AVON Romania are 22 de expatriati, in functii regionale sau de General Manageri pentru alte tari sau miniregiuni. Primul director general, Angela Cretu, este in prezent Senior Vice President CEE, cel mai tanar manager din istoria AVON care ocupa aceasta pozitie, dupa ce a detinut pozitii diverse, inclusiv in structuri globale.
Razvan Diratian, director general AVON Romania si Moldova declara:”Acesti 15 ani de AVON inseamna evolutie, pasiune si multe vise implinite, dar si o multime de lectii invatate si obstacole depasite curajos, care ne-au motivat intotdeauna sa mergem mai departe. Toate acestea sunt parte din povestea AVON, o poveste cu suisuri si coborasuri, din care am iesit mai intelepti, dar si mai puternici. Am crescut impreuna cu clientele noastre, ascultându-le si maturizându-ne odata cu ele, invatând din greseli si bucurându-ne de succese. Suntem mândri si recunoscatori ca femeile din Romania ne-au primit in sufletele lor, pentru ca aceasta este misiunea AVON: sa ofere femeilor de pretutindeni sansa si puterea de a straluci”.
AVON este o companie recunoscuta nu numai prin actiunile sale comerciale, ci si pentru campanii sociale puternice, cu real impact in comunitate. Compania se concentreaza inca de la inceputurile sale pe a da putere si incredere femeilor din intreaga lume, iar acest lucru se reflecta in campaniile dedicate acestei misiuni. Atat in Romania, cat si la nivel international, numele AVON se leaga profund de 2 initiative majore: campania de lupta impotriva cancerului la san si facilitarea accesului femeilor la programele de tratament si campania impotriva violentei domestice.
In cei 10 ani de la lansare, campania pentru prevenirea cancerului la san a facut posibila dotarea cu echipament de ultima generatie a centrelor oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor AVON in Campania pentru Sanatatea Sanilor depaseste 2 milioane de dolari. Cea de-a doua ampla initiativa, Campania Respectului pentru Femei, inceputa in 2008, are drept scop prevenirea violentei impotriva femeilor prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen. Pana in acest moment, peste 60 000 de dolari au fost donati pentru acesta cauza, 20 de traininguri cu 350 de asistenti sociali si psihologi scolari au fost organizate, compania sprijinind, de asemenea, si obtinerea a 100 de certificate medico-legale pentru victimele din Romania. De asemenea, in 2012, AVON va face o noua donatie catre Fundatia Sensiblu, in valoare de 60 000 de dolari, bani destinati unei campanii de informare pentru adolescenti, in lupta impotriva violentei juvenile.
AVON Romania este recunoscuta atat la nivel local, cat si la nivel global pentru pionerat si inovatii de succes, reusind sa devina un model si pentru alte tari AVON si fiind an de an prezenta pe scena mondiala pentru rezultate si creativitate. Printre inovatiile AVON Romania se numara proiectul AVON Romania Goes Green (2008), prin care vanzarile companiei si toate procesele interne au devenit 100% online, lansarea primului card parfumat care include o asigurare in valoare de 5 000 de RON impotriva cancerului de san, lansarea piesei “ E 13, ce noroc”, prima piesa de teatru cu oameni obisnuiti si a Cartii Dragostei, dar si instrumentele creative introduse de-a lungul timpului in sprijinul Reprezentantilor: reteaua sociala AVON Connects, reteaua de telefonie mobila My AVON Mobile, serviciul Self Care, un sistem telefonic automat si interactiv, care ofera raspunsuri la cele mai importante intrebari legate de activitatea AVON.