Dove Visible Care invita femeile sa devina Ambasadoare

  • 01.04.10
  • 632

 Dintotdeauna gelurile crema de dus Dove au oferit performante excelente in ingrijirea pielii. In 2010 Dove lanseaza o gama inovatoare de geluri crema de dus.

Dove Visible Care cu Nutrium Moisture™ se bazeaza pe o tehnologie inovatoare ce reface si fortifica bariera de protectie a pielii, pentru o piele mai frumoasa, cu un aspect mai sanatos.

Dupa 10 ani de cercetari, testele realizate de institute de cercetare independente, precum si testele realizate de expertii Dove si de consumatori, au dovedit ca in urma folosirii zilnice, gelurile de dus Dove Visible Care cu Nutrium Moisture™ ofera o piele mai fina si mai catifelata in doar 7 zile si o piele remarcabil mai frumoasa in doar 3 saptamani.

Pornind de la acest lucru, s-a conturat un concept inovativ care se axeaza pe ideea ca orice femeie poate deveni ambasadoare a frumusetii naturale. Pana in august, Dove va alege si promova ambasadoarele printro campanie integrata, de la femei pentru femei. Ambasadoarele Dove vorbesc despre frumusetea naturala si ingrijire prin intermediul site-ului campaniei, a actiunilor de comunicare si interactivitate cu consumatorii si a presei.

„Ne adresam prin aceasta campanie femeii adevarate, celei care stie sa aprecieze frumusetea naturala, care se ingrijeste si se simte bine in pielea ei. Am vrut o campanie autentica, in care sa promovam valorile Dove, iar conceptul, de la femeie la femeie, este centrat pe aceasta idee”, declara Liliana Caimacan, Senior Brand Manager Dove.

In primul pas al campaniei, peste 5,000 femei din centre de afaceri din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Sibiu au fost invitate sa incerce noul produs Dove Visible Care si sa isi spuna parerea, intrand astfel in competitia Ambasadoarelor Dove. Actiunile de comunicare si interactiune cu consumatorii vor continua in aceste orase, pe toata durata campaniei. Activarile Dove vor avea loc in centre comerciale, scoli, universitati si campusuri universitare. Femeile vor avea astfel posibilitatea sa discute atat cu reprezentantii Dove, dar si cu o serie de specialisti in sanatate si frumusete.

Elementul principal de comunicare si sustinere a campaniei este site-ul www.ambasadoareledove.ro, prin intermediul caruia participantele pot deveni Ambasadoare. Mecanismul concursului este foarte simplu si presupune in primul rand crearea unui cont pe site-ul campaniei, unde participantele pot scrie despre experienta cu Dove Visible Care. Acest mesaj, cat mai original si convingator, alaturi de recomandarea produsului catre cinci prietene, vor inscrie participantele in competitie. La finalul fiecarei luni, in functie de numarul de voturi obtinute de la sustinatoare, va fi aleasa cate o Ambasadoare Dove. Campania va dura pana la 31 iulie.

Dove a pregatit premii speciale atat pentru cele care vor sa fie Ambasadoare cat si pentru cele care le sustin. Astfel, Ambasadoarele vor castiga o saptamana de rasfat la un SPA din Barcelona si vor deveni imaginea Dove. Saptamanal se vor acorda premii prin tragere la sorti atat celor care au votat pe site cat si celor mai active vizitatoare din forum.

Primele patru Ambasadoare au fost deja alese din competitia „Dansez pentru Tine”, pe care Dove o sustine si in acest sezon. Cele patru ambasadoare, Elena Geru, Emanuela Oprisan, Magdalena Ciorobea si Liuba Savitchi, doresc sa castige competitia si sa rezolve cazul pentru care au intrat in concurs, dar in egala masura sa promoveze frumusetea naturala, adevarata.
Alte cinci Ambasadoare vor fi alese lunar prin site-ul campaniei, in timp ce a sasea Ambasadoare va fi aleasa in urma actiunilor interactive cu consumatorii.