Esprit aniverseaza doi ani in Romania
- 29.05.08
- 552
Brand-ul Esprit a sarbatorit doi ani de existenta in Romania printr-un fashion show inedit, ce s-a desfasurat in noul magazin din Baneasa Shopping City.
Acesta a fost adresat in intregime editorilor de fashion ale celor mai importante publicatii de profil. Sub egida “You do the catwalk” editorii au fost invitati sa faca schimb de locuri cu modelele profesioniste si sa prezinte chiar ei ultima colectie primavara – vara 2008.
Brand-ul Esprit a intrat pe piata romaneasca, prin AAV Group, in aprilie 2006 si are in prezent 3 magazine deschise in principalele mall-uri din Bucuresti : Bucuresti Mall, Plaza Romania si Baneasa Shopping City.
Vicentiu Zorzolan, detinatorul francizei prin intermediul AAV Group Limited are in vedere extinderea retelei de magazine si la nivel national. „Primul pas va fi facut prin inaugurarea unui magazin Esprit in Constanta - City Park, urmand ca alte 12 magazine Esprit sa fie deschise in principalele orase ale tarii cat si in cele de marime medie.” De asemenea, este avuta in vedere si dezvoltarea in afara granitelor, la nivel regional, prima vizata fiind Republica Moldova .
Liniile Esprit pentru femei, Women Casual, Women Collection si EDC din sezonul primavara/vara 2008, sunt caracterizate de un stil modern, contemporan, care incanta prin atmosfera deceniilor trecute. Rezultatul este un nou look care imbina atat trecutul cat si viitorul intr-un context incitant. Colectiile Esprit pentru barbati Men Casual si Men Edc prezinta un look relaxat intr-o lume calma a culorilor pentru primavara/vara 2008. Contrastele dintre tonuri joaca un rol important. Silueta este zvelta, si in acelasi timp lejera. Stilul prespalat exprima un look plin de viata, dar intotdeana ingrijit si elegant.
Brandul Esprit a fost creat in anul 1968 de catre Sousie si Doug Tompkins, ajungand ca dupa 40 de ani de istorie sa detina 650 de magazine proprii de desfacere si 14.000 de puncte de vanzare controlate. Esprit este prezent in 40 de tari si se adreseaza barbatilor si femeilor cu varste cuprinse intre 25-45, avand si extindere, datorita colectiei EDC, catre tinerii intre 18 si 25 de ani.