Evian si Paul Smith sarbatoresc tineretea
- 24.09.09
- 407
Evian intampina si in acest an sarbatorile de iarna cu o noua editie aniversara, care transmite pofta de viata si entuziasmul marelui creator de moda britanic, Paul Smith.
Dupa campania inovativa Evian Baby Rollers, renumita apa minerala naturala din Alpii Francezi continua sa-si insufleteasca imaginea tinereasca prin colaborarea cu unul dintre cei mai creativi designeri, cunoscut pentru umorul debordant si atitudinea permanent optimista.
„Tineretea nu este doar o chestiune de varsta, ci si de atitudine”, a rezumat in cateva cuvinte Paul Smith conceptul proiectului Evian din acest an.
Evian ia o distanta notabila fata de abordarile tematice traditionale ale Craciunului, noile sticle aniversare fiind create de celebrul designer britanic in culori vii, care sugereaza intr-o modalitate unica tineretea.
Faimoasele dungi multicolore Paul Smith, care imbraca sticla, pun si mai mult in valoare puritatea apei minerale naturale din Alpi. Capacele frumoaselor sticle Evian, in cinci culori diferite, poarta initialele renumitului designer si completeaza intr-un mod desarvarsit editia limitata 2010.
Lansarea internationala a celei mai recente editii aniversare a avut loc la Londra, pe 21 septembrie.
Noua editie limitata Evian Paul Smith va fi disponibila si in Romania, din luna octombrie.