FashionUp.ro implineste 4 ani pe piata din Romania

  • 13.06.13
  • 835

Luna aceasta magazinul online FashionUp.ro implineste 4 ani de activitate. Cu acest prilej, 10 bloggerite pasionate de moda si-au creat cate o tinuta cu produse din mall-ul online, intr-o campanie denumita Zece pentru FashionUp. Cele zece fete au intrat intr-o competitie care poate fi urmarita accesand linkul urmator www.fashionup.ro/concurs. Primele trei tinute cu cele mai multe voturi vor fi premiate cu vouchere de la partenerii FashionUp.ro.

“La patru ani de la lansare, FashionUp.ro sarbatoreste impreuna cu cei care-i “trec” pragul prin intermediul unui concurs sustinut de bloggerite din domeniul fashion. Prin aceasta campanie ne-am propus sa ii surprindem pe clientii nostri, mai bine zis, pe clientele noastre pasionate de moda, dar si de shopping. Ele se pot inspira din tinutele bloggeritelor, dar le si pot achizitiona la preturi reduse. Pentru ca luna iunie e o luna de sarbatoare pentru FashionUp.ro, invitam cat mai multa lume sa ne viziteze si sa se bucure de surprize alaturi de noi”, declara Sabina Petrescu, online marketing manager FashionUp.ro.

Totodata, persoanele care voteaza tinutele celor 10 fete vor intra automat intr-o tombola cu premii de la partenerii FashionUp. Campania Zece pentru FashionUp se desfasoara pana pe data de 20 iunie, iar castigatorii vor fi anuntati in data de 21 iunie.

fashionup

Pastrand aceleasi valori, FashionUp.ro a mai lansat de curand si programul CashUp!, un sistem de fidelizare a clientilor. Prin CashUp! fiecare client primeste bani inapoi pe care ii poate folosi la urmatoarea comanda pe FashionUp.ro

“Ne bucuram sa vedem ca la implinirea celor 4 ani, avem sute de mii de clienti care ne sunt alaturi si ne sustin. Lor le multumim. In toti acesti ani, am invatat ca un business se dezvolta daca iti sustii clientii. Iar mall-urile online FashionUp, din Romania, Bulgaria si Ungaria, ofera o experienta de cumparare in online cat se poate de placuta. Cat despre ofertele noastre, ne dorim ca anul acesta, cu ajutorul lor, sa crestem vanzarile cu peste 80%”, afirma Alin Stanciu, managing partner FashionUp.ro.

In 2012, vanzarile mall-ului FashionUp au avut o crestere de peste 250%, fiind o emblema a serviciilor de calitate oferite clientilor sai. De la lansare si pana in prezent, mall-ul online a procesat peste 200 de mii de comenzi. Mall-ul FashionUp este prezent si pe pietele din Bulgaria si Ungaria, cu peste 600 de branduri nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri si decoratiuni. In Outlet, se gasesc produse din ultimele colectii ale sezonului care beneficiaza de reduceri substantiale. Saptamanal, FashionUp organizeaza campanii limitate pentru branduri locale si internationale cu discounturi de pana la 90%.