Folli Follie si-a prezentat noua campanie pentru 2011 in Shanghai, China
- 14.04.11
- 715
Folli Follie, renumitul brand international de bijuterii, ceasuri si accesorii din Grecia, a prezentat in cadrul unui eveniment exclusiv in Shanghai noua sa campanie de brand pentru 2011, avand-o ca ambasador international al brandului pe celebra Gaile Lai, model si actrita din Hong Kong.
Locatia aleasa pentru lansare a fost transformata intr-un fashion show, unde cunoscute modele au prezentat noile colectii invitatilor din Europa, Asia si Statele Unite. Gazdele serii au fost fondatorii Folli Follie, dl. Dimitris Koutsolioutsos si doamna Ketty Koutsolioutsos, precum si protagonista noii campanii, Gaile Lai.
Invitatii au putut viziona in cadrul evenimentului filmul de realizare a campaniei Folli Follie. Bazata pe idea de “multiplicitate”, campania are trei decoruri diferite, iar Gaile Lai a pozat in trei ipostaze diferite: “Classic Gaile”, “Trendy Gaile” si “Rock Gaile”. Cu toate ca cele trei personaje sunt extreme de diferite, ele se completeaza reciproc. Decorurile in care este surprinsa Gaile surprind o zi din viata unei femei moderne din zilele noastre; In fiecare dintre cele trei decoruri, “Fashion Show”, “Brunch” si “Powder room” se pot regasi trei ipostaze diferite ale lui Gaile Lai, care poarta bijuterii, genti si ceasuri din colectiile Folli Follie.
Folli Follie ofera posibilitatea femeilor de a-si exprima fiecare latura a personalitatii si stilului lor prin schimbarea bijuteriilor si accesoriilor, avand optiuni nelimitate de a satisface orice gust si nevoie. In functie de stilul tau, intra in lumea Folli Follie, o lume de posibilitati nelimitate!
Despre Grupul Folli Follie: Folli Follie este parte din Grupul FF, unul dintre cei mai importanti jucatori ce activeaza la nivel international in domeniul modei in mai mult de 24 de tari. Grupul FF concepe, produce si comercializeaza in toata lumea propriile branduri: Folli Follie si Links of London, brand de bijuterii castigator a numeroase premii. De asemenea, Grupul FF opereaza exclusiv in sectorul de “travel retail” din Grecia - prin magazinele Hellenic Duty Free. In acelasi timp, Grupul FF mentine o prezenta de lider in segmentul de retail si en-gros din Grecia si din Balcani. Magazinele de tip “Factory Outlet” si “Attica” sunt canalele proprii majore de distributie din Grecia, iar branduri precum Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Samsonite, Converse si Harley Davidson fac parte din portofoliul local de branduri al grupului.
Cu o structura dinamica si un portofoliu impresionant, Grupul FF “insoteste” clientul prin toate etapele vietii: de la copilarie pana la maturitate, fiecare se poate asocia cu Grupul FF si cu unul dintre brandurile din portofoliul sau.
Grupul FF creeaza moda la nivel international si si-a consolidat o prezenta puternica, cu mai mult de 700 de puncte de vanzare, si cu mai mult de 5.900 de angajati in toata lumea.
Despre Gaile Lai: Model si actrita cu un look impresionant, personalitate stralucitoare si un simt perfect al stilului, Gaile intruchipeaza perfect filosofia brandului Folli Follie. De origine mixta (chineza si vietnameza), Gaile s-a nascut in Macao si a crescut in Statele Unite. Si-a inceput cariera de model la 14 ani si a venit in Hong Kong in 1999. Gaile este considerata un fashion icon in Asia si este cunoscuta pentru flerul ei in materie de moda. A colaborat ca designer invitat cu branduri celebre atat asiatice, cat si internationale, precum si ca model in cadrul New York Fashion Week. A debutat ca actrita in filmul romantic “I do” si apoi in “My Sweetie”, lansat in 2004.