Fulga a combinat arome delicioase pentru noile Bunatati cu Lapte
- 24.07.08
- 1227
Ciocolapte, vanilapte si capsulapte. Asta iese cand Fulga se joaca. Nu cu vorbele.... Cu laptele....
Fulga, vacuta de la Albalact, a combinat lapte cu aromele cele mai bune si mai dulci din lume. Acum, Fulga le ofera copiilor trei noi variante de Bunatati cu Lapte cu arome: lapte UHT 1,5% cu cacao si gust ciocolata, lapte UHT 1,5% cu gust de vanilie si lapte UHT 1,5% cu gust de capsuni.
Noile Bunatati cu lapte sunt ambalate in cutii moderne TetraPak ecologice si usor de manevrat, in variante de 250 ml si 1 litru. Cutia mica are atasat si un pai, astfel ca e tocmai buna de pus in ghiozdanel sau de luat la joaca. Cutia de 1 litru are capac si e foarte practica, pentru ca poate fi deschisa si inchisa in repetate randuri daca este pastrata la frigider.
Laptele Fulga este lapte ultrapasteurizat (UHT) creat special pentru copii, este semidegresat si ambalat in conditii de maxima igiena.
“Fulga este brand-ul care are cea mai variata gama de lapte cu arome de pe piata, la ora actuala. In 2005 am lansat, in gama Bunatati cu Lapte, lapte cu ciocolata, cu suc de portocale si cu suc multifruct. Ne-am gandit sa imbogatim gama fiind influentati de evolutia pietei. Piata laptelui cu arome reprezinta doar 2% din totalul pietei lactatelor, dar este in continua crestere, datorita orientarii tot mai mari a consumatorilor catre produsele << convenience>>. Aroma numarul 1 in piata este ciocolata, urmeaza vanilia si aromele de fructe”, declara Cristina Miclea, Brand Manager Albalact Alba Iulia.
Noile Bunatati cu Lapte au readus-o pe Fulga pe micile ecrane, intr-o campanie publicitara derulata in acest moment pe cele mai importante canale TV.
Noul spot de 23 de secunde, realizat impreuna cu agentia Publicis, ii arata pe Fulga si pe doi dintre prietenii ei in „Poiana minunata”. Fulga le vorbeste la fel de mucalit celor doi copii si se lauda cu noile ei bunatati.
"Fulga este un brand care creste odata cu copiii, prietenii sai cei mai buni. Se rasfata, se joaca sau invata sa vorbeasca in acelasi timp cu ei. Asta o face si atat de simpatica, pentru ca incearca sa-si ajusteze imperfectiunile din mers, pastrandu-si inocenta. Noile sortimente de lapte cu arome au fost prilejul perfect pentru inca un episod din viata plina de culoare a vacutei cu cele mai simpatice replici", spune Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania.
Campania TV a fost lansata la inceputul lunii iunie si se desfasoara in doua etape: intre 6 iunie si 27 iunie 2008 si intre 18 iulie si 17 august 2008. Pe canalele TV pentru copii campania Fulga Bunatati cu Lapte se va incheia la sfarsitul lunii noiembrie.
Din echipa care a pregatit aceasta campanie fac parte: Cristina Miclea - Brand Manager Albalact, Celina Condorovici – Junior Brand Manager Albalact, Alexandra Rusu - Senior Partner MGT Business Services (consultantul de marketing al Albalact), Loredana Popasav - Group Account Director Publicis, Elena Scutaru - Senior Account Manager Publicis, Silviu Nedelschi - Head of Copy Publicis, Vali Petridean - Head of Art Publicis si Camelia Efrimov - A/V production manager Publicis.
Campania TV va fi completata cu o alta campanie nationala de degustari in toate retelele de hipermarketuri si supermarketuri. Pe tot parcursul lunii iunie Fulga a sprijinit si numeroase actiuni pentru copii, desfasurate in parcuri, in mai multe orase din tara. Cu aceasta ocazie, Fulga a fost foarte bucuroasa sa le ofere copiilor noile ei bunatati.
Considerat un brand autohton inca tanar, Fulga a castigat in numai patru ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, puse pe sotii, dar care le aduce lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.