H&M si BALMAIN pentru toamna 2015
- 19.05.15
- 1590
Dupa ce am aflat saptamana trecuta ca H&M pregateste o linie de cosmetice, vestea #2 este o noua colaborare pe zona de fashion de data aceasta.
H&M anunta cu mandrie colaborarea sa cu designer-ul din aceasta toamna, casa de moda pariziana Balmain. O veritabila fortareata a luxului francez, sub coordonarea creativa a tanarului Olivier Rousteing, Balmain a devenit un fenomen international in cultura pop. Aseara, insusi Rousteing, impreuna cu Kendall Jenner si Jourdan Dunn, au pasit pe covorul rosu cu ocazia evenimentului Billboard Music Awards, unde au prezentat primele articole vestimentare ale colectiei. Prin intermediul retelelor sociale, H&M si Balmain si-au invitat fanii sa ia parte la urmatoarea miscare de reuniune globala: #HMBalmaination.
„Vreau sa ma adresez generatiei noastre: acesta este obiectivul meu principal ca designer. H&M imi ofera sansa unica de a face cunoscuta tuturor lumea Balmain si totodata, sa creez o miscare globala de uniune, promovata prin intermediul hashtagului #HMBalmaination. Aceasta colaborare mi s-a parut foarte fireasca: H&M este o marca renumita in intreaga lume. Indeamna la unitate, iar eu sustin pe deplin aceasta idee”, a declarat Olivier Rousteing.
Infiintata in 1945, casa de moda Balmain a ramas dintotdeauna fidela vizunii si spiritului fondatorului sau, exprimand energie, bucurie si libertate, adresandu-se astfel tuturor categoriilor de public. Rousteing a dat casei de moda o identitate unica, respectand ADN-ul sau haute couture si totodata, a inradacinat-o in prezent, avand fler pentru showbiz. Evidentierea sarmului sau in cultura pop, prin colaborarea cu H&M, a venit ca o decizie fireasca pentru toata lumea.
„Suntem incantati sa colaboram cu Balmain, ca designer invitat la H&M si sa cream o experienta cu adevarat dedicata tuturor. Prin imbinarea spiritului rafinat si a atitudinii modei urbane, marca Balmain are un stil unic, opulent, dar totodata direct, senzual si dinamic. De asemenea, este strans legata de lumea divertismentului si a muzicii, ceea ce adauga inca un element surpriza,”, a afirmat Ann-Sofie Johansson, Director de creatie la H&M.
Colectia va fi disponibila din 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din intreaga lume, precum si online si va cuprinde articole vestimentare si accesorii pentru femei si barbati deopotriva.