Inscrierile la artcademy, prelungite pana pe 5 decembrie
- 17.11.11
- 707
Inscrierile la programul artcademy, oferit de L’Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris in Romania, vor fi prelungite pana luni, 5 decembrie 2011. Persoanele care doresc sa se inscrie in program trebuie sa fie absolventi de liceu si sa cunoasca limba engleza. Admiterea in program se face pe baza unui eseu in limba engleza pe o tema aleasa de Comisia de inscrieri din cadrul artcademy. Pentru departajare, exista posibilitatea sustinerii unui interviu in fata Comisiei.
“Am luat decizia sa prelungim perioada de inscrieri in urma solicitarilor pe care le-am primit din partea persoanelor interesate. Sunt multi oameni care doresc sa urmeze cursurile artcademy, dar care ne-au rugat sa le dam mai mult timp la dispozitie pentru inscriere. Suntem constienti de faptul ca artcademy este un concept nou pentru piata romaneasca si ca oamenii vor sa afle cat mai multe informatii despre program, cursuri, lectori. De aceea, am luat hotararea de a prelungi perioada de inscrieri pana pe 5 decembrie”, a precizat Anca Bartha, Director artcademy Fashion Business School.
Programul artcademy se adreseaza absolventilor de facultate sau liceu, interesati sa dobandeasca o calificare in domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising, product/ brand management, jurnalism de moda sau design, dar și tuturor celor interesați de moda.
“Convingerea noastra, la artcademy, este aceea ca aptitudinile de business sunt esențiale pentru cei care doresc sa-și dezvolte propriul brand in industria modei. De aceea, am luat decizia sa formam un parteneriat special cu AVANPREMIERE, festival de referința pentru lumea modei din România. Obiectivul nostru comun este acela de a consolida industria de moda din România și de a oferi posibilitatea unei educații adecvate in cadrul unui domeniu creativ și foarte dinamic”, declara Anca Bartha. In cadrul parteneriatului, artcademy va acorda burse sub forma unor weekend-uri de studiu pentru o parte dintre designerii prezenti la cea de-a noua editie a Galei AVANPREMIERE, oferindu-le acces gratuit la cursuri artcademy sustinute de lectori francezi.
Curricula programului cuprinde cursuri precum Consumer Behaviour, Sourcing of Fashion Products, International Trade, E-marketing Strategies and E-business, Fashion / Brand Communication, Financial Management, Customer Relationship Management, structurate astfel incat sa poata oferi o aplicabilitate imediata a subiectelor analizate, prin studii de caz si prin interactiunea cu lectorii MOD’SPÉ Paris. Acestia sunt reprezentanti ai unor companii precum Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Yves Rocher, Chantelle, Galeries Lafayette, Etam, Celio, etc. Interactiunea cu lectorii asigura transferul de experienta practica si, mai mult decat atat, conecteaza cursantii la centrul modei, Parisul.