Jojo sustine Rexona pentru protectie activa 48h!
- 15.06.11
- 0
Jojo este din nou alaturi de Rexona si sustine relansarea gamei de antiperspirante sub conceptul “Simte diferenta cu protectia activa Rexona 48h”!
Participa si tu la “Testul antiperspirant” pentru a verifica eficienta antiperspirantului tau!
Aflata la a patra colaborare cu brandul Rexona, Catalina Grama (Jojo) isi incepe fiecare zi cu Rexona, deodorantul care i se potriveste cel mai bine stilului sau de viata activ si care ii ofera protectie imbatabila impotriva transpiratiei si a mirosurilor neplacute.
Noile deodorante Rexona, disponibile in variantele Rexona Cotton, Oxygen, Aloe Vera si Naturals Fresh ofera protectie activa de 48h prin formula unica Motion Sense TM System special dezvoltata pentru a raspunde in mod natural la miscarile corpului. Microcapsulele eliberate la aplicarea deodorantului antiperspirant Rexona se activeaza la fiecare miscare a bratului si se sparg eliberand parfum proaspat care te protejeaza impotriva mirosurilor neplacute timp de 48 de ore.
Pentru protectie activa timp de 48 de ore si fara urme albe, alege Rexona Crystal in variantele Clear Aqua si Clear Pure. Nu pateaza hainele, iar tu te vei bucura de aceeasi protectie Rexona timp de 48 de ore! Daca vrei ca antiperspirantul tau sa aiba un parfum senzual sau floral, Rexona Happy si Rexona Sexy sunt alegerea perfecta.
Indiferent de aplicatorul ales - aerosol, stick sau roll-on, Rexona are cate o varianta ce se potriveste perfect stilului tau de viata!
Noua campanie incurajeaza femeia activa sa foloseasca antiperspirantul potrivit si sa verifice eficienta acestuia prin intermediul “testului anterspirant” care arata gradul de eficienta al deodorantului folosit.
„Eu sunt o persoana extrem de activa. Cand am spus ca "Rexona este singurul deodorant care tine pasul cu ritmul meu in fiecare zi" nu a fost intamplator. Ritmul meu a fost si va fi mereu unul alert”, ne spune Jojo (Catalina Grama).
Pe urmele lui Jojo... in noul spot publicitar
Pentru noua campanie Rexona, care promoveaza sistemul unic al deodorantelor Rexona - Motion Sense System, destinatia a fost una cu totul speciala. Astfel, spotul TV a fost filmat in Thailanda, Bangkok, destinatie renumita atat pentru exotismul ei, dar si pentru gradul ridicat de umiditate si caldura.
„Am avut parte de o echipa serioasa si activa, care a fost alcatuita din persoane de nationalitate thailandeza. Am lucrat minunat impreuna si am legat prietenii cu cativa dintre ei. Le multumesc pe acesta cale pentru ca au avut atata grija de mine, avand in vedere faptul ca eram insarcinata in sase luni. La un moment dat aveam senzatia ca lucram in familie, nu cu oameni care locuiesc in celalalt capat al lumii. Rexona mi-a fost aproape din toate punctele de vedere. Va imaginati climatul umed si calduros in care a trebuit sa lucrez ore in sir pentru a duce la bun sfarsit filmarea pentru spot. Deodorantul meu Rexona a fost invincibil si de aceasta data. De altfel, nici un alt deodorant nu te protejeaza mai bine impotriva transpiratiei!” povesteste Jojo despre experienta ei din Thailanda.
De asemenea, pentru a sustine noul concept Rexona, Jojo a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, fotografii ce vor fi utilizate pentru promovarea campaniei si a testului antiperspirant.
Inca de la prima campanie alaturi de echipa Rexona, „Transpiratia strica reputatia” (2008), Jojo a crezut in puterea mesajului pe care il transmite. Campania vorbea in acel moment despre un adevar care ne afecteaza pe noi toti mai ales in zilele calduroase de vara si in mijloacele de transport in comun. O persoana ingrijita, placut mirositoare si atent imbracata va avea intotdeauna cel mai mult de castigat.
In 2009 a fost demarata campania - experiment “O saptamana fara deodorant”, bazata pe un studiu la nivel national despre transpiratia la romani. In urma studiului, Jojo a preluat initiativade a calatori cu mijloacele de transport in comun pentru a capta intr-un jurnal toate impresiile. Atitudinea lui Jojo a tras un semnal de alarma pentru multi tineri, fiind o perioada de dezbateri intense pe marginea acestui subiect.
Catalina Grama, cunoscuta publicului sub pseudonimul Jojo, este imaginea Rexona atat pentru Romania cat si pentru alte sapte tari est-europene.
Participa si tu la “Testul antiperspirant” pentru a verifica eficienta antiperspirantului tau!
Aflata la a patra colaborare cu brandul Rexona, Catalina Grama (Jojo) isi incepe fiecare zi cu Rexona, deodorantul care i se potriveste cel mai bine stilului sau de viata activ si care ii ofera protectie imbatabila impotriva transpiratiei si a mirosurilor neplacute.
Noile deodorante Rexona, disponibile in variantele Rexona Cotton, Oxygen, Aloe Vera si Naturals Fresh ofera protectie activa de 48h prin formula unica Motion Sense TM System special dezvoltata pentru a raspunde in mod natural la miscarile corpului. Microcapsulele eliberate la aplicarea deodorantului antiperspirant Rexona se activeaza la fiecare miscare a bratului si se sparg eliberand parfum proaspat care te protejeaza impotriva mirosurilor neplacute timp de 48 de ore.
Pentru protectie activa timp de 48 de ore si fara urme albe, alege Rexona Crystal in variantele Clear Aqua si Clear Pure. Nu pateaza hainele, iar tu te vei bucura de aceeasi protectie Rexona timp de 48 de ore! Daca vrei ca antiperspirantul tau sa aiba un parfum senzual sau floral, Rexona Happy si Rexona Sexy sunt alegerea perfecta.
Indiferent de aplicatorul ales - aerosol, stick sau roll-on, Rexona are cate o varianta ce se potriveste perfect stilului tau de viata!
Noua campanie incurajeaza femeia activa sa foloseasca antiperspirantul potrivit si sa verifice eficienta acestuia prin intermediul “testului anterspirant” care arata gradul de eficienta al deodorantului folosit.
„Eu sunt o persoana extrem de activa. Cand am spus ca "Rexona este singurul deodorant care tine pasul cu ritmul meu in fiecare zi" nu a fost intamplator. Ritmul meu a fost si va fi mereu unul alert”, ne spune Jojo (Catalina Grama).
Pe urmele lui Jojo... in noul spot publicitar
Pentru noua campanie Rexona, care promoveaza sistemul unic al deodorantelor Rexona - Motion Sense System, destinatia a fost una cu totul speciala. Astfel, spotul TV a fost filmat in Thailanda, Bangkok, destinatie renumita atat pentru exotismul ei, dar si pentru gradul ridicat de umiditate si caldura.
„Am avut parte de o echipa serioasa si activa, care a fost alcatuita din persoane de nationalitate thailandeza. Am lucrat minunat impreuna si am legat prietenii cu cativa dintre ei. Le multumesc pe acesta cale pentru ca au avut atata grija de mine, avand in vedere faptul ca eram insarcinata in sase luni. La un moment dat aveam senzatia ca lucram in familie, nu cu oameni care locuiesc in celalalt capat al lumii. Rexona mi-a fost aproape din toate punctele de vedere. Va imaginati climatul umed si calduros in care a trebuit sa lucrez ore in sir pentru a duce la bun sfarsit filmarea pentru spot. Deodorantul meu Rexona a fost invincibil si de aceasta data. De altfel, nici un alt deodorant nu te protejeaza mai bine impotriva transpiratiei!” povesteste Jojo despre experienta ei din Thailanda.
De asemenea, pentru a sustine noul concept Rexona, Jojo a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, fotografii ce vor fi utilizate pentru promovarea campaniei si a testului antiperspirant.
Inca de la prima campanie alaturi de echipa Rexona, „Transpiratia strica reputatia” (2008), Jojo a crezut in puterea mesajului pe care il transmite. Campania vorbea in acel moment despre un adevar care ne afecteaza pe noi toti mai ales in zilele calduroase de vara si in mijloacele de transport in comun. O persoana ingrijita, placut mirositoare si atent imbracata va avea intotdeauna cel mai mult de castigat.
In 2009 a fost demarata campania - experiment “O saptamana fara deodorant”, bazata pe un studiu la nivel national despre transpiratia la romani. In urma studiului, Jojo a preluat initiativade a calatori cu mijloacele de transport in comun pentru a capta intr-un jurnal toate impresiile. Atitudinea lui Jojo a tras un semnal de alarma pentru multi tineri, fiind o perioada de dezbateri intense pe marginea acestui subiect.
Catalina Grama, cunoscuta publicului sub pseudonimul Jojo, este imaginea Rexona atat pentru Romania cat si pentru alte sapte tari est-europene.