Karl Lagerfeld low-cost! Karl Lagerfeld pentru toata lumea
- 02.02.12
- 1136
"In moda trebuie sa imbraci pe toata lumea!" - Karl Lagerfeld.
Domnul Karl Lagerfeld, legenda vie a modei contemporane, a lansat o linie de creatii vestimentare, dedicata segmentului budget. Colectia sa, disponibila online pe www.net-a-porter.com se numeste simplu, KARL si combina multe dintre ideile baronului din moda, devenite deja clasice.
Avem o colectie prêt-a-porter unde predomina albul, nergul si argintiul. Eleganta este sparta de motive punck si metal deconstruite, transformandu-se in casual si accesibil. De asemenea, Karl ne incanta si cu o nota de auto-ironie. Argintiul sofisticat este combinat cu printuri grafice care il portretizeaza pe designer.
Regasim de asemenea celebrele gulere Karl Lagerfeld, de data aceasta insa confectionate din piele artificiala. Sacoul este nelipsit, dar este combinat cu pantaloni de piele sau jeansi skinny. De asemenea, un element specific lui Lagerfeld este si smochingul. In acest discurs vestimentar, smochingul se transforma in ceva foarte accesibil si comun oricarei situatii.
Preturile hainelor KARL penduleaza undeva intre 69 si 300 de euro, facand totusi destul de relativa notiunea de low-cost, pentru majoritatea fashionistelor.
Cu toate acestea, Lagerfeld a facut mai mult decat sa lanseze o noua linie vestimentara. In mod simbolic, pare ca aceasta colectie pe care designerul o dedica publicului larg, transmite un sentiment de usuratate. Pare ca eleganta scortoasa pe care o regasim in High Class este deturnata de placerea purtarii hainelor si de pasiunea pentru moda, care se adapteaza in acest mod, vietii de zi cu zi.
Cred ca prin aceasta colectie low-cost, semnata de mult ravnitul Lagerfeld, putem semnala o noua schimbare de mentalitati cu privire la ceea ce sunt hainele, cand si cum ar trebui ele purtatate. Si… mai mult decat atat, de catre cine!
Lagerfeld ne spune tuturor, “You can all be Me!” (Puteti cu totii sa fiti Eu!) Si cine nu si-ar dori sa fie Karl Lagerfeld!
Karl Lagerfeld se auto-intervieveaza pentru colaboratorii sai de la Net-a-Porter.com. "In moda trebuie sa imbraci pe toata lumea!", spune Karl:
de Jullie S.
Domnul Karl Lagerfeld, legenda vie a modei contemporane, a lansat o linie de creatii vestimentare, dedicata segmentului budget. Colectia sa, disponibila online pe www.net-a-porter.com se numeste simplu, KARL si combina multe dintre ideile baronului din moda, devenite deja clasice.
Avem o colectie prêt-a-porter unde predomina albul, nergul si argintiul. Eleganta este sparta de motive punck si metal deconstruite, transformandu-se in casual si accesibil. De asemenea, Karl ne incanta si cu o nota de auto-ironie. Argintiul sofisticat este combinat cu printuri grafice care il portretizeaza pe designer.
Regasim de asemenea celebrele gulere Karl Lagerfeld, de data aceasta insa confectionate din piele artificiala. Sacoul este nelipsit, dar este combinat cu pantaloni de piele sau jeansi skinny. De asemenea, un element specific lui Lagerfeld este si smochingul. In acest discurs vestimentar, smochingul se transforma in ceva foarte accesibil si comun oricarei situatii.
Preturile hainelor KARL penduleaza undeva intre 69 si 300 de euro, facand totusi destul de relativa notiunea de low-cost, pentru majoritatea fashionistelor.
Cu toate acestea, Lagerfeld a facut mai mult decat sa lanseze o noua linie vestimentara. In mod simbolic, pare ca aceasta colectie pe care designerul o dedica publicului larg, transmite un sentiment de usuratate. Pare ca eleganta scortoasa pe care o regasim in High Class este deturnata de placerea purtarii hainelor si de pasiunea pentru moda, care se adapteaza in acest mod, vietii de zi cu zi.
Cred ca prin aceasta colectie low-cost, semnata de mult ravnitul Lagerfeld, putem semnala o noua schimbare de mentalitati cu privire la ceea ce sunt hainele, cand si cum ar trebui ele purtatate. Si… mai mult decat atat, de catre cine!
Lagerfeld ne spune tuturor, “You can all be Me!” (Puteti cu totii sa fiti Eu!) Si cine nu si-ar dori sa fie Karl Lagerfeld!
Karl Lagerfeld se auto-intervieveaza pentru colaboratorii sai de la Net-a-Porter.com. "In moda trebuie sa imbraci pe toata lumea!", spune Karl:
de Jullie S.