Kipling lanseaza noua colectie de genti toamna-iarna in AFI Palace Cotroceni

  • 04.08.11
  • 1255

Kipling a lansat in AFI Palace Cotroceni colectia toamna - iarna, in cadrul primului fashion show organizat in Romania. Noua colectie aduce in prim plan exuberanta femeii moderne, redarea unei atitudini pline de vitalitate si dinamism, un suflu nou in viata cotidiana.

Simpatice, pline de culoare, practice, cu diverse imprimeuri, noile genti din colectia toamna - iarna de la Kipling iti revigoreaza atitudinea si iti coloreaza stilul ca sa fii vesela si plina de energie. Cu un design proaspat, care sa te inveseleasca in anotimpul friguros, gentile sunt completate de mascota Kipling, a carei colectionara poti deveni, alaturi de multi altii din intreaga lume.

Colectia pentru urmatorul sezon se bucura de o intensitate maxima a culorilor, cu mare impact vizual, care ofera confortul si stralucirea zilnica, sau eleganta unei seri tomnatice. Colectia prezinta genti cu piele foarte moale, un design colorat si o forma foarte bine definita. Fie ca vorbim despre genti de zi, genti de voiaj sau plicuri, toate sunt realizate astfel incat in momentul in care sunt purtate, ofera posesoarei o atitudine revigorata. Chic sau incapatoare, noua colectie te duce cu gandul la un curcubeu de culori, purtat in plin sezon toamna –iarna.

Kipling este un brand cu renume international, care se diferentiaza prin vitalitatea formelor si a vastelor palete de culori folosite. Brandul are ca trademark mascota Kipling, agatata drept breloc, care-ti va readuce intotdeauna zambetul pe buze si-ti va oferi un stil colorat si vesel.

Va asteptam sa va colorati atitudinea in cadrul unui fashion show de exceptie cu noile genti Kipling!


Despre Kipling

Faimoasele genti belgiene au ajuns si la noi, motiv de bucurie pentru fashionisti. Istoria spune ca prima geanta Kipling a fost creata acum 22 de ani in tara ciocolatei, iar legenda ca astazi sunt mai multe genti decat locuitori in aceasta tara. La o scurta incursiune in noul magazin cu sloganul “The Art of being outstanding without standing out”, primele care au atras atentia au fost gentile: de la supradimen¬si¬o¬nate la plic, evident toate avand agatata mascota brandului.

In general, la Kipling, preturile sunt accesibile, croielile simple, iar pale¬ta de culori cuprinde nuante de rosu, roz, alb, crem si negru. Bineinteles, nu lipsesc gentile de voiaj, stilizate in acelasi ton minimalist.

Despre AFI Palace Cotroceni Mega Fun

Amplasat la intersectia dintre Bd. Vasile Milea si Bd. Timisoara, AFI Palace Cotroceni Mega Fun ofera non-stop un mix de brand-uri si activitati de petrecere a timpului liber, adaptate dorintelor fiecarui consumator: 250 de magazine; aproximativ 3.000 de locuri de parcare; un hypermarket Real deschis 24/7; 20 de sali de cinema; primul IMAX din Romania; doua cazinouri; un patinoar de aproximativ 1.000 mp - cel mai mare aflat in interior, deschis tot timpul anului; un teren de joaca pentru copii; prima arena de laser tag din tara; bowling si snooker; un cinematograf XD in care efectele 4D de ultima generatie sunt imbinate cu sunetul, luminile si efectul vantului; hovercraft - mijloc de transport ce se deplaseaza pe orice tip de suprafata, un trenulet electric si o pista de carting.
Un alt aspect de interes al AFI Palace Cotroceni Mega Fun il reprezinta programul sau de functionare non-stop. Hipermarketul real este deschis 24 de ore pe zi, magazinele retailerilor pana la miezul noptii in zilele vineri, sambata si duminica, iar zona de fast food, restaurante si atractii pana tarziu in noapte.