Mode City - lenjerie, costume de baie si vestimentatie pentru plaja
- 23.09.08
- 1149
In perioada 6-8 septembrie 2008 a avut loc cel mai important eveniment din lumea modei pe plan mondial: Mode City 2008, salonul dedicat exclusiv lenjeriei, costumelor de baie si vestimentatiei pentru plaja din cadrul evenimentului “Paris Capitale de la Creation”.
Timp de cinci zile, la inceputul lunii septembrie, Parisul a invitat intreaga lume sa redescopere ritmurile si surprizele unui oras magic. In cadrul unui eveniment denumit generic “Paris Capitale de la Creation”, originalitatea si tendintele, moda si decoratiunile, designul si accesoriile, formele si culorile, texturile si imaginile s-au contopit pentru a oferi vizitatorilor o desfasurare impresionanta de forte a ceea ce consacrat Parisul ca fiind capitala mondiala a bunului gust.
Targurile de creatii vestimentare, incaltaminte, lenjerie intima, bijuterii si decoratiuni interioare desfasurate la Paris Expo Porte de Versailles si Paris Nord Villepinte, impreuna cu evenimentele din City of Paris si Paris Région Ile de France au readus capitala Frantei in centrul atentiei, prezentand-o intr-o noua lumina.
Sub egida “Paris Capitale de la Creation”, s-a desfasurat in premiera la Paris, intre 6 si 8 septembrie, Mode City - salonul dedicat exclusiv lenjeriei, costumelor de baie si vestimentatiei pentru plaja. Structurat in patru zone distincte - Young Fashion, Designer Labels&Creations, Cocooning si The Essentials, acest rendezvous al viitoarelor tendinte a reunit peste 700 de branduri reprezentand 90 de tari, standurile fiind dispuse pe o suprafata de 30.000 de metri patrati.
Singurul brand care a reprezentat Romania la acest eveniment, Jolidon si-a afirmat notorietatea pe scena internationala a lenjeriei si costumelor de baie, alaturi de nume precum John Galliano, Alberta Ferretti si Christian Lacroix.
Prezent cu 3 standuri, pentru o comunicare clara si o segmentare definitorie a marcilor din portofoliul sau, grupul international Jolidon a prezentat colectiile primavara-vara 2009 pentru lenjerie si vara 2009 pentru costume de baie.
Marca Prelude s-a evidentiat printr-un stand de prezentare care aducea aminte de atmosfera intima a boudoir-elor frantuzesti, impodobit cu dantele bogate, voaluri stravezii si draperii din cristale Swarovsky. Mobila in stil renascentist, accentele aurii, iluminarea calda si usor teatrala au redat perfect esenta brand-ului Prelude, dedicat “printesei moderne”, aristocratei elegante si rezervate care isi exprima puterea intr-o maniera subtila si feminina. Standul a fost amplasat in zona Designer Labels&Creations, in apropierea standurilor de prezentare Chantal Thomass, Alberta Ferretti si Andres Sarda.
Marcile Jolidon si Jolidon Clandestine - adresate femeii increzatoare in puterea sa de seductie, misterioasa in viata privata si constienta de dualitatea emotiilor - au fost reprezentante printr-un stand decorat in stil minimalist, cu linii simple si moderne, evidentiate de volume geometrice si contraste in alb si negru. Peretii pe care au fost asamblate ecrane cu plasma au conferit intregului spatiu un aer futurist.
Noile colectii sub marca Jolidon Clandestine, Mystery si Incognito, au atras atentia prin materialele pretioase, panglicile satinate si detaliile dantelate, creand armonii vizuale incitante.
Cel de-al treilea stand, dedicat Grupului Jolidon, a gazduit marcile Lilly, Eclizia, Kelitha, Infiore si Chiaro di Luna.
Iata si imagini de la prezentarile de moda din cadrul Mode City: