Noul NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo, sursa de inspiratie pentru colectia limitata semnata de Andreea Raicu

  • 01.04.10
  • 1862

 Nestlé a lansat pe piata din Romania aparatul NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®, cel mai nou model din gama NESCAFÉ Dolce Gusto®. Produsul permite prepararea celor mai gustoase bauturi si se distinge prin designul exceptional, transformand ambientul oricarei case intr-un veritabil coffee shop.
NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® este o sursa de inspiratie pentru persoanele care vor sa experimenteze, fiind in acelasi timp un accesoriu stilat pentru propria locuinta. Astfel, NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® devine un pretext de a spune o poveste, de a inventa o lume noua prin relatiile pe care le creeaza.
Cu ocazia lansarii, Andreea Raicu a realizat o editie limitata de tricouri – „My Way”, inspirata de designul NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®.

Conceptul unic al NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® a reprezentat punctul de plecare al liniei exclusiviste de tricouri „My way”. Stilul inconfundabil al Andreei Raicu se regaseste in aceasta colectie, prin atentia la detalii, prin originalitatea mesajelor alese si a starii de spirit transmise.

“NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® este mai mult decat un simplu produs, este un pretext de a crea un nou univers. De aceea, acesta a reprezentat sursa de inspiratie pentru aceasta linie de tricouri exclusivista. „My way” este dedicata persoanelor care stiu ca stilul personal este asemenea unei amprente, pe care cei din jur o recunosc mereu si care se regaseste in cele mai mici detalii, de la cafeaua pe care o savurezi dimineata pana la accesoriile care transforma o tinuta.” declara Andreea Raicu.

“Cele mai mici detalii si accesoriile pot marca atmosfera unui ambient sau stilul unei persoane. Exprimarea personalitatii se regaseste in elementele ce alcatuiesc viata cotidiana, poate de aceea multi dintre marii designeri declara ca pot gasi surse de inspiratie in absolut orice. Colectia „My way” a Andreei Raicu reprezinta transpunerea unui concept inedit de design intr-o alta dimensiune, cea vestimentara.”, a comentat Ovidiu Buta, binecunoscutul fashion expert.

“Conceptul inedit al noului produs este oportunitatea prin care povestea NESCAFÉ Dolce Gusto® continua. Dupa lansarea in toamna anului trecut a aparatului NESCAFE Dolce Gusto Melody® care a oferit pentru prima oara consumatorilor posibilitatea de a se bucura de cele mai gustoase bauturi in intimitatea propriei case, venim acum cu o noua propunere pentru consumatori, lansand aparatul NESCAFE Dolce Gusto Circolo®. Ambele produse permit prepararea acelorasi tipuri de bauturi, diferentierea fiind data de designul lor; ambele sunt avangardiste, insa Melody este mai jucaus, iar Circolo este mai sofisticat. Astfel, iubitorii de cafea pot alege acum unul dintre cele doua produse in functie de preferinte si de ambientul locuintei lor.”, afirma Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

iF product design award, cea mai importanta competitie mondiala in domeniul designului de produs, a premiat designul exceptional al NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo®. NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo® a fost unul dintre produsele care a reusit sa se evidentieze din cele peste 2.400 de produse inscrise de 1016 competitori din 38 tari, titlul primit certificand designul de top si inovator al aparatului.