O noua victorie pentru plinute!
- 26.01.12
- 5552
Recent, prin votul publicului, Lucy Moore, o studenta voluptoasa de 20 de ani, a fost aleasa imagine a brandului de lenjerie intima Ann Summers, inregistrand inca un succes in randul fetelor care nu respecta standardele impuse de lumea modei, in ultimii ani.
Pentru ca am pledat mereu pentru frumusetea ce o ascundem fiecare din noi, pentru ca nu ne plac standardele si nici o idee fixa despre frumusete, pe noi ne bucura faptul ca tot mai multe modele cu forme fac parte din campaniile unor branduri renumite.
Iata, asa arata o femeie voluptoasa in lenjerie intima. Imaginile cu modele standard prezentate atat de des peste tot in publicitate, ne-au facut sa uitam cum arata de fapt, femeile reale.
De altfel, intre senzualitatea pe care o emana un model ca Lucy Moore si cea pe care o emana orice model clasic care pozeaza pentru lenjerie intima, nu prea poti sa pui semnul diferentei.
Lucy Moore a devenit imaginea brandului britanic de lenjerie intima Ann Summers, pentru campania de Valentine’s Day, in urma unei competitii la care au participat peste 4000 de femei, majoritatea incadrandu-se in dimensiunile unor modele standard. Imaginea lui Lucy decoreaza deja vitrinele magazinelor Ann Summers din Marea Britanie.
„Nu mi-a venit sa cred ca am castigat. Am tipat – a fost extraordinar. Nicio clipa nu m-am gandit ca voi ajunge atat de departe. Ma uitam la fotografiile celorlalte fete, gandindu-ma cat sunt de frumoase. Ma gandeam ca oricine dintre ele poate castiga”, a spus Lucy, in tabloidul The Sun.
„Competitia a fost dura dar ma bucur ca am castigat. Sper ca voi fi o inspiratie pentru celelalte fete cu forme si ca le voi da incredere. Vreau sa le arat ca poti fi sexy indiferent de forma sau masura pe care o porti”, a concluzionat tanara.
Credit foto: Ann Summers