Philips si Andy Uffels va prezinta tendintele in hairstyle pentru sezonul Toamna/Iarna 2011

  • 07.07.11
  • 938

Desi suntem in plina vara, expertii internationali din domeniul frumusetii si modei isi indreapta deja atentia spre sezonul urmator, pregatind tendintele in Hairstyle pentru Toamna/Iarna 2011. In cadrul Philips Haircare Event, desfasurat anul acesta la Londra, Andy Uffels (Hairstylist recunoscut international si Creative Expert la Philips) a prezentat 4 stiluri in coafura, care urmeaza ultimele tendinte: Ballerina’s Day Off, Seventies Straight, East Village Boho, All Tied Up. Se poarta coafurile naturale, cu aspect usor nefinisat iar focusul este mai degraba pe sanatatea parului.

Incercand sa isi creeze singure coafurile, femeile moderne isi expun parul la o multime de factori chimici si mecanici care le deterioreaza parul (6 din 10 femei au parul deteriorat). Avand in vedere aceasta problema, Philips a prezentat anul acesta noi produse pentru coafarea parului, uscatoare si aparate de indreptat parul, menite sa ajute femeile sa isi coafeze parul simplu, rapid si mentinandu-i in acelasi timp sanatatea.

Andy Uffels, Creative Expert la divizia Haircare a Philips, s-a alaturat acestei initiative fiind „pasionat de par si de crearea unor stiluri noi si incitante. Stiu ca femeile isi pot deteriora parul in timp ce il coafeaza si sunt hotarat sa le ajut sa isi gaseasca si sa isi creeze propriul stil, cu daune minime pentru parul lor”. Mai mult decat atat, stilurile propuse de Andy se pot realiza cu usurinta acasa, cu noile produse Philips.

Ballerina’s Day Off


Cocul de balerina, atat de popular in sezonul trecut, ia o forma mult mai suava, romantica, in sezonul Tomana/Iarna 2011. Acum, cocul este mult mai mic, prins spre ceafa, aproape ascuns, dand coafurii un aspect de tunsoare bob, cu mult volum. Aceasta coafura poate fi purtata la fel de bine in timpul zilei, cat si seara si noaptea.
Sfatul expertului: Aceasta coafura trebuie sa aiba un aspect usor nefinisat, asa ca scoate cateva suvite de-a lungul fetei.
Ai nevoie de un uscator de par inovativ, cu putere mare, cum este noul Philips ActiveCare, care iti mentine sanatatea si stralucirea parului. Are un senzor de temperatura care masoara temperatura parului si o regleaza pe cea a uscatorului, impiedicand supraincalzirea parului. Astfel, te ajuta sa iti usuci rapid parul, sa ii dai volum, sa aranjezi varfurile si sa ii dai parului aspectul usor nefinisat, fara sa il arzi. La sfarsit, fixeaza-ti coafura, cu ajutorul butonului Cool Shot cu aer rece.

Seventies Straight


Anii ’70 continua sa aiba influente puternice in tendintele din domeniul fumusetii si al modei. Acest stil este extrem de elegant, chic si cu o stralucire aparte. Parul lung, lasat liber pe spate, cu carare pe mijloc isi pastreaza pospetimea si, in acelasi timp, stilul indiscutabil al anilor ’70.
Sfatul expertului: Aceasta cofura este caracterizata de miscare, incredere si bineinteles multa stalucire. Parul trebuie sa fie intr-o stare cat mai buna, asa ca ai grija de el: tunde-l regulat (la 6-8 saptamani), foloseste intotdeauna balsam si aplica un spray cu protectie termica inainte de a-l coafa. 2 of 3
Ai nevoie de un aparat de indreptat parul care sa te ajute sa iti coafezi parul, dar in acelasi timp sa ti-l si protejeze. Noul aparat de indreptat parul Philips ActiveCare iti protejeaza parul prin placile ceramice Triple-Care, cu o temperatura constanta de 199°C, tehnologie EHD si tehnolgie sonica (prin vibratii subtile, parul este distribuit uniform intre placi).

East Village Boho

Aspectul coafurii „neingrijite”, in stilul anilor ’90, revine in forta in trendurile de Toamna/Iarna 2011. Acestui stil nonsalant i se adauga acum un finisaj lejer, jucaus, mat. Cheia acestei coafuri este textura.
Sfatul expertului: Aceasta coafura este potrivita pentru toate tipurile de par, dar are un efect special pentru persoanele cu firul de par fin, cu o lungime medie a acestuia. Pentru a adauga mai multa textura, trebuie sa folosesti corect produsele de styling. Sterge-ti parul cu prosopul, apoi adauga spuma de par si usuca-l in proportie de 70%. Pentru a adauga textura coafurii, rasuceste suvite de par, pe care apoi rasuceste-le intre ele. Usuca suvitele rasucite, iar la final desfa usor suvitele si aplica putin fixativ pentru finisare.
Ai nevoie de: Pentru a obtine aceasta coafura comoda, lejera, de zi cu zi, ai nevoie de un uscator de par care iti mentine sanatatea parului. Noul uscator de par Philips ProCare este dotat cu tehnologie EHD care distribuie intotdeauna uniform caldura, chiar si la temperaturi ridicate, prevenind aparitia punctelor fierbinti. Acest lucru asigura protectie suplimentara, raspandind caldura uniform pe par si evitand temperaturile ridicate care iti pot afecta firul de par sau scalpul.

All Tied Up

Desi au fost o multime de impletituri pe podiumuri, cu greu puteau fi purtate zi de zi. „All Tied Up” reprezinta o reinterpretare a tendintelor impletiturilor, intr-un mod simplu, comod si de efect, cu o suvita impletita si prinsa in fata.
Sfatul expertului: Chiar daca nu ai parul suficient de lung, te poti juca impletind suvitele din fata in alt mod, de exemplu de-a lungul parului. Incearca diferite pozitionari pentru a o gasi pe cea potrivita pentru tine.
Ai nevoie de un aparat de indreptat parul care are grija de parul tau in timpul indreptarii. O impletitura reusita porneste de la un par matasos, stralucitor, drept si sanatos. Noul aparat de indreptat parul Philips ProCare te ajuta sa obtii acest lucru, pentru ca incorporeaza tehnologia EHD, care distribuie uniform caldura pentru a preveni punctele fierbinti.

Despre Royal Philips Electronics

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor, concentrandu-si activitatea in scopul oferirii de produse inovatoare, ce imbunatatesc calitatea vietii. Ca lider mondial in sectoarele sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat, Philips integreaza tehnologia si designul pentru a oferi solutii complete, ce au la baza 3 of 3 intelegerea consumatorului si promisiunea brandului, “sense and simplicity”. Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 119.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 25,4 miliarde Euro in 2010, compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor de lifestyle pentru ingrijire personala si divertisment. De asemenea, Philips detine pozitia de lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale. Mai multe despre Philips gasiti pe www.philips.com/newscenter.