Rita Muresan lanseaza colectia de primavara-vara 2012 “GOING OUT WITH MY FRIENDSâ€
- 01.12.11
- 839
Asa cum ne-a obisnuit deja, si anul acesta de ziua ei, Rita Muresan lanseaza noua colectie de primavara-vara. Colectia pentru 2012 se numeste GOING OUT WITH MY FRIENDS, nume ales deloc intamplator. Colectia ii are ca sursa de inspiratie chiar pe prietenii designerului, care si de aceasta data au fost alaturi de ea miercuri.
Cu aceasta noua colectie, Rita Muresan nu face decat sa dovedeasca inca odata faptul ca inspiratia poate fi gasita mereu in jurul nostru, desi de multe ori suntem tentati sa o cautam in alta parte. Prin intermediul pieselor vestimentare create, designerul doreste sa ne ajute sa redescoperim importanta vietii si a prietenilor, a iubirii si a zâmbetelor impartite cu cei dragi.
Ca toate creatiile designerului, si aceasta colectie este feminina si romantica, in tendintele actuale ale modei. Tinutele se adreseaza femeilor care se bucura de viata, si fie ca ies la un restaurant, fie ca merg la un cocktail cu prietenii, zambesc fericite. Colectia include si cateva propuneri masculine pentru urmatorul sezon.
Lait-motivele colectiei sunt dantela, volanele si paietele, dar sunt folosite si matasea, voalurile de matase, jerseul, catifeaua si stofele elastice. Propunerile coloristice sunt nude, indigo, verde, negru si bineinteles, rosu, culoarea promovata de designer in toate colectiile sale.
Incaltamintea este realizata de designerul Eugeniu Garkonitza, prin intermediul Garkony Studio si urmareste trendul actual, platformele, preluand de asemenea dantela ca material. Hair styling-ul si make-up-ul sunt realizate de Academia de Coafura Cornel Saru, impreuna cu Monica Pui si Anca Buzea.
Show-urile Ritei Muresan au fost mereu inedite, avand ceva special prin tema aleasa sau prin locatiile neconventionale in care s-au desfasurat, aceasta fiind primul designer roman care a avut o prezentare in aer liber sau care a avut un podium de 2 kilometri.
De data aceasta, ineditul il vor constitui nu numai prietenii designerului, nume de referinta ale showbiz-ului romanesc, care vor defila pe scena alaturi de modelele profesioniste, dar si prin asocierea cu ABSOLUT VODKA, brandul care recent a dat startul creativitatii in toata tara, dorind sa transforme momentele obisnuite in experiente de exceptie.
ABSOLUT VODKA a lansat recent si in Romania noua campanie de brand, ABSOLUT BLANK. Prin noua generatie de artisti vizuali, cea mai recenta miscare globala, in care brandul apare ca un catalizator al energiei creative, cu stil si sofisticare, exact ca si noua colectie a Ritei Muresan. Sub motto-ul “Totul incepe cu un ABSOLUT BLANK”, campania este un capitol extrem de provocator pentru acest brand, a carui lume vizuala a fost mereu vibranta si exceptionala.
Cum altfel sa inceapa o seara plina de surprize, creativa, inspirationala, de neuitat, petrecuta alaturi de prieteni, daca nu cu un ABSOLUT?