STEFANEL prezinta Campania toamna-iarna 2013-2014: FEEL MORE

  • 31.10.13
  • 1249
Comunicat de presa

Noua campanie publicitara STEFANEL are ca mesaj cheie un indemn de a trai viata mai intens: "FEEL MORE".

Intr-o lume care devine din ce in ce mai rece si superficiala, cu un ritm din ce in ce mai alert, STEFANEL indeamna femeile sa se reintoarca la valorile care conteaza cu adevarat, sa puna pret pe senzatii si sentimente.

Acesta este mesajul STEFANEL pentru sezonul toamna-iarna 2013. Invitatia de a simti viata mai intens va ajunge catre consumatoare prin intermediul urmatoarelor canale: TV, internet, presa scrisa, outdoor, cataloage si social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest si Youtube).





Campania pentru print a fost realizata in Hampton, New York, intr-un shooting semnat de celebrul fotograf Matt Jones, considerat un maestru in a surprinde esenta feminitatii. Spotul video a fost regizat de Patrick Guedj si Maeva Delacroix, iar coloana sonora este "Dance on my skin" by Mi & L'au.