STOP VIOLENTEI IN FAMILIE
- 14.08.08
- 593
The Body Shop Romania a lansat in 2006 impreuna cu Salvati Copiii Romania campania STOP VIOLENTEI IN FAMILIE! Campania si-a propus sa sensibilizeze opinia publica asupra efectelor devastatoare pe care le are violenta domestica asupra dezvoltarii copiilor, sa solicite institutiilor de protectie a copilului sa promoveze politici si programe care sa stopeze violenta in familie, dar si in institutii si locuri publice.
Oricine a putut face parte din acesta campanie si a putut ajuta prin a lua atitudine si a cumpara din magazinele The Body Shop produsele cu insemnele campaniei STOP VIOLENTEI IN FAMILIE: semnul de carte, sapunul, insigna si balsamul de buze.
Profitul obtinut din vanzarea acestor produse special create, 6000 euro, a fost folosit pentru dotarea cu echipamente, mobiler si materiale didactice a Clubului „pre and after school” pentru copii victime ale violentei domestice, din cadrul Fundatiei Sanse Egale pentru Femei din Iasi.
Si dvs puteti ajuta, daca nu ati facut-o inca! Campania STOP VIOLENTEI IN FAMILIE! continua, deja din luna octombrie 2007 un nou produs cu insemnele campaniei si-a facut loc pe rafturile din magazine – Hi Shine Lip Treatment. Profitul obtinut din vanzarea produselor va fi folosit pentru dotarea cu materiale didactice a Centrelor de resurse pentru parinti, centre create de Salvati Copiii Romania in 2007.