Tendinte primavara 2014: dantela, casmir si pasteluri romantice
- 26.09.13
- 2510
Comunicat de presa
Casa de moda Burberry a prezentat la Londra, in Hyde Park noua colectie Prorsum, primavara-vara 2014. Intitulata “English Rose”, aceasta impresioneaza prin asocierea neasteptata a materialelor. Astfel dantela englezeasca, realizata in Nottingham si dantela macramé sunt juxtapuse casmirului moale, produs in Scotia, bumbacului, matasii, lanei merinos si cauciucului. Efectul este o colectie “easy chic”, cu influente retro, in care noul si vechiul, matul si transparentul, materialele subtiri si cele groase se combina armonios.
“Mi-a placut ideea de a lucra cu tehnici clasice de realizare a hainelor; imi place contrastul dintre vechi si nou!”,a declarat Cristopher Bailey, Chief Creative Officer al casei de moda Burberry.
In paleta cromatica a colectiei au predominat nuantele pastelate de roz trandafiriu, lavanda, mov, menta, galben pal, bej si rosul-zmeura. Eleganta atemporala a fost asigurata de hainele cu linii minimaliste, rochiile pe corp cu taietura sub genunchi si fustele "pencil", combinate cu cardigane supradimensionate. Ca accesorii s-au evidentiat: noul plic The Petal, ochelarii de soare in forma de petale, sandalele din piele intoarsa in nuante tari, curelele cu pietre masive si noul ceas “Britain Gem Edition”.
Prezentarea de moda a reprezentat si o celebrare a liniei Burberry Beauty. Cu aceasta ocazie, au fost dezvaluite publicului noile look-uri de primavara-vara 2014, dar si noua colectie de lacuri de unghii care contine sase nuante. Fotografii si imagini video cu linia Burberry Beauty au fost transmise din culise, prin intermdiul noului iPhone5s, prin Burberry Beauty Booth si pe Twitter (#BeautyBooth)- incluzand si un mesaj personalizat din partea modelelor-, Facebook, Pinterest, Google+, Vine si canalele YouTube.
Show-ul de moda, care a avut loc pe muzica lui George Ezra, Jake Bugg si James Bay a fost inregistrat si transmis live prin intermediul noului iPhone5s. Impreuna cu compania Apple, casa de moda britanica Burberry a realizat fotografii si clipuri inaintea, in timpul si dupa prezentarea de moda a colectiei.
Pentru prima oara, casa de moda Burberry a folosit o tehnologie revolutionara care a permis folosirea de imagini realizate cu noul telefon inteligent iPhone5s si transmiterea acestora, in timp real, pe ecrane digitale outdoor. Astfel, imagini din timpul show-ului au fost transmise catre 11 ecrane digitale, dispuse de-a lungul celui mai aglomerat drum din Londra, Cromwell Road, in piata Times Square, din New York si in Worldwide House, din Hong Kong. Aceasta colaborare a inclus inregistrarea si distribuirea transmisiei live a show-ului catre toate platformele Burberry, parteneri media, magazinele flagship din Londra, Milano, Paris si magazinul din Bucuresti, aflat in strada Luterana, nr 4.
Astfel, consumatori de moda din intreaga lume au putut lua parte la experienta show-ului, in timp real, prin clipuri, fotografii sau muzica, pe platformele: www.burberry.com, Facebook, Instagram, Twitter, Vine si WeChat. Show-ul, transmis pe Burberry.com a fost optimizat pentru utilizatorii de telefon mobil, permitandu-le acestora sa exploreze look-urile de podium, sa isi achizitioneze si personalizeze item-urile vestimentare favorite, imediat dupa incheierea show-ului.
Prezentarea a readus in centrul atentiei serviciul “Runway Made to Order”, introdus in februarie 2013. Acesta le permite consumatorilor de moda sa isi achizitioneze piese din colectia de primavara-vara 2014 cu cateva luni, inainte ca aceasta sa ajunga in magazinele din intreaga lume. Haine “custom-made”, genti si accesorii, incluzand si carcase pentru IPhone5s, din colectia Prorsum Primavara-Vara 2014 pot fi personalizate si achizitionate prin serviciul “Runway Made to Order”, incepand de azi, pana in data de 30 septembrie, in magazinul Burberry, din strada Luterana, nr 4.
La prezentarea de moda au luat parte actorii Sienna Miller, Hayley Atwell, Gabriella Wilde si Suki Waterhouse; muzicienii Harry Styles, Paloma Faith, Alison Mosshart, George Ezra, Simon Neil, James si Ben Johnston, Rae Morris, George Barnett si George Craig; lideri ai lumii digitale si antreprenori, precum Kevin Systrom (Instagram), Andrew Bosworth (Facebook), Jamal Edwards (SBTV), Dasha Zhukova si Mira Duma; modele Alexa Chung si Poppy Delevingne; precum si Anna Wintour, Olivia Palermo, Leigh Lezark.
Casa de moda Burberry a prezentat la Londra, in Hyde Park noua colectie Prorsum, primavara-vara 2014. Intitulata “English Rose”, aceasta impresioneaza prin asocierea neasteptata a materialelor. Astfel dantela englezeasca, realizata in Nottingham si dantela macramé sunt juxtapuse casmirului moale, produs in Scotia, bumbacului, matasii, lanei merinos si cauciucului. Efectul este o colectie “easy chic”, cu influente retro, in care noul si vechiul, matul si transparentul, materialele subtiri si cele groase se combina armonios.
“Mi-a placut ideea de a lucra cu tehnici clasice de realizare a hainelor; imi place contrastul dintre vechi si nou!”,a declarat Cristopher Bailey, Chief Creative Officer al casei de moda Burberry.
In paleta cromatica a colectiei au predominat nuantele pastelate de roz trandafiriu, lavanda, mov, menta, galben pal, bej si rosul-zmeura. Eleganta atemporala a fost asigurata de hainele cu linii minimaliste, rochiile pe corp cu taietura sub genunchi si fustele "pencil", combinate cu cardigane supradimensionate. Ca accesorii s-au evidentiat: noul plic The Petal, ochelarii de soare in forma de petale, sandalele din piele intoarsa in nuante tari, curelele cu pietre masive si noul ceas “Britain Gem Edition”.
Prezentarea de moda a reprezentat si o celebrare a liniei Burberry Beauty. Cu aceasta ocazie, au fost dezvaluite publicului noile look-uri de primavara-vara 2014, dar si noua colectie de lacuri de unghii care contine sase nuante. Fotografii si imagini video cu linia Burberry Beauty au fost transmise din culise, prin intermdiul noului iPhone5s, prin Burberry Beauty Booth si pe Twitter (#BeautyBooth)- incluzand si un mesaj personalizat din partea modelelor-, Facebook, Pinterest, Google+, Vine si canalele YouTube.
Show-ul de moda, care a avut loc pe muzica lui George Ezra, Jake Bugg si James Bay a fost inregistrat si transmis live prin intermediul noului iPhone5s. Impreuna cu compania Apple, casa de moda britanica Burberry a realizat fotografii si clipuri inaintea, in timpul si dupa prezentarea de moda a colectiei.
Pentru prima oara, casa de moda Burberry a folosit o tehnologie revolutionara care a permis folosirea de imagini realizate cu noul telefon inteligent iPhone5s si transmiterea acestora, in timp real, pe ecrane digitale outdoor. Astfel, imagini din timpul show-ului au fost transmise catre 11 ecrane digitale, dispuse de-a lungul celui mai aglomerat drum din Londra, Cromwell Road, in piata Times Square, din New York si in Worldwide House, din Hong Kong. Aceasta colaborare a inclus inregistrarea si distribuirea transmisiei live a show-ului catre toate platformele Burberry, parteneri media, magazinele flagship din Londra, Milano, Paris si magazinul din Bucuresti, aflat in strada Luterana, nr 4.
Astfel, consumatori de moda din intreaga lume au putut lua parte la experienta show-ului, in timp real, prin clipuri, fotografii sau muzica, pe platformele: www.burberry.com, Facebook, Instagram, Twitter, Vine si WeChat. Show-ul, transmis pe Burberry.com a fost optimizat pentru utilizatorii de telefon mobil, permitandu-le acestora sa exploreze look-urile de podium, sa isi achizitioneze si personalizeze item-urile vestimentare favorite, imediat dupa incheierea show-ului.
Prezentarea a readus in centrul atentiei serviciul “Runway Made to Order”, introdus in februarie 2013. Acesta le permite consumatorilor de moda sa isi achizitioneze piese din colectia de primavara-vara 2014 cu cateva luni, inainte ca aceasta sa ajunga in magazinele din intreaga lume. Haine “custom-made”, genti si accesorii, incluzand si carcase pentru IPhone5s, din colectia Prorsum Primavara-Vara 2014 pot fi personalizate si achizitionate prin serviciul “Runway Made to Order”, incepand de azi, pana in data de 30 septembrie, in magazinul Burberry, din strada Luterana, nr 4.
La prezentarea de moda au luat parte actorii Sienna Miller, Hayley Atwell, Gabriella Wilde si Suki Waterhouse; muzicienii Harry Styles, Paloma Faith, Alison Mosshart, George Ezra, Simon Neil, James si Ben Johnston, Rae Morris, George Barnett si George Craig; lideri ai lumii digitale si antreprenori, precum Kevin Systrom (Instagram), Andrew Bosworth (Facebook), Jamal Edwards (SBTV), Dasha Zhukova si Mira Duma; modele Alexa Chung si Poppy Delevingne; precum si Anna Wintour, Olivia Palermo, Leigh Lezark.