Terranova va deschide in Cocor cel mai mare magazin al sau din Romania
- 21.06.12
- 1665
Cocor va gazdui pana la sfarsitul acestui an magazinul-emblema (flagship store) al brandului italienesc Terranova. Cu o suprafata totala de 1.080 mp, noul magazin Terranova din Cocor va fi si cel mai mare din cele 15 deschise pana acum de acest brand in Romania. Inchirierea a fost intermediata de compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox, agent co-exclusiv al proiectului.
Magazinul din Cocor va incorpora o experienta completa a brandului Terranova, prezentand colectii in avanpremiera, editii speciale, evenimente si promotii pentru clientii loiali.
„Pana la sfarsitul anului, clientii nostri vor putea gasi in Cocor branduri noi, multe dintre ele cu un succes deja dovedit pe piata, dar si un cinematograf multiplex si o zona de entertainment la ultimul etaj pentru a imbina shopping-ul cu relaxarea”, a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor SA.
Noul flagship store Terranova va beneficia de traficul si vizibilitatea celei mai importante si aglomerate artere de circulatie (2.900.000 masini/ luna) si de animatia permanenta din triunghiul Universitate - Centrul Vechi - Unirii cu un mare trafic pietonal, avand astfel toate sansele sa devina in scurt timp un magazin de mare succes pentru retailerul italian.
“Deschiderea unui magazin Terranova in Cocor face parte din strategia noastra de a ne apropia de zonele in care clientii nostri isi petrec timpul, astfel incat cumparaturile sa se imbine firesc cu relaxarea si cu un stil de viata urban. Pozitionarea Cocor in centrul orasului si facilitatile pe care le pune la dispozitia clientilor fac din acesta o destinatie perfect adaptata asteptarilor noastre pentru o locatie premium, de tip “flagship store”. Astfel, zonele in care sunt deschise noile noastre magazine raspund cerintelor strategiei de pozitionare a Terranova in Romania”, a declarat Pierluigi Marinelli, Development Director Terranova.
“Prezenta Terranova aduce valoare mixului de chiriasi de fashion din Cocor, crescandu-i atractivitatea si oferind o multitudine de optiuni stilistice pentru clientii centrului comercial. Vom anunta si alte noi branduri in scurt timp, atat pe segmentul de moda, cat si de divertisment”, a comentat Estera Enache, Senior Retail Consultant, DTZ Echinox, agentia reponsabila de incheierea tranzactiei.
Magazinul din Cocor va incorpora o experienta completa a brandului Terranova, prezentand colectii in avanpremiera, editii speciale, evenimente si promotii pentru clientii loiali.
„Pana la sfarsitul anului, clientii nostri vor putea gasi in Cocor branduri noi, multe dintre ele cu un succes deja dovedit pe piata, dar si un cinematograf multiplex si o zona de entertainment la ultimul etaj pentru a imbina shopping-ul cu relaxarea”, a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor SA.
Noul flagship store Terranova va beneficia de traficul si vizibilitatea celei mai importante si aglomerate artere de circulatie (2.900.000 masini/ luna) si de animatia permanenta din triunghiul Universitate - Centrul Vechi - Unirii cu un mare trafic pietonal, avand astfel toate sansele sa devina in scurt timp un magazin de mare succes pentru retailerul italian.
“Deschiderea unui magazin Terranova in Cocor face parte din strategia noastra de a ne apropia de zonele in care clientii nostri isi petrec timpul, astfel incat cumparaturile sa se imbine firesc cu relaxarea si cu un stil de viata urban. Pozitionarea Cocor in centrul orasului si facilitatile pe care le pune la dispozitia clientilor fac din acesta o destinatie perfect adaptata asteptarilor noastre pentru o locatie premium, de tip “flagship store”. Astfel, zonele in care sunt deschise noile noastre magazine raspund cerintelor strategiei de pozitionare a Terranova in Romania”, a declarat Pierluigi Marinelli, Development Director Terranova.
“Prezenta Terranova aduce valoare mixului de chiriasi de fashion din Cocor, crescandu-i atractivitatea si oferind o multitudine de optiuni stilistice pentru clientii centrului comercial. Vom anunta si alte noi branduri in scurt timp, atat pe segmentul de moda, cat si de divertisment”, a comentat Estera Enache, Senior Retail Consultant, DTZ Echinox, agentia reponsabila de incheierea tranzactiei.