Un designer roman cucereste piata internationala

  • 18.03.11
  • 0
Maria Lucia Hohan este primul designer roman prezent pe site-ul www.luisaviaroma.com, al doilea cel mai mare retailer on line de luxury fashion din lume.

Bucuresti, 17 martie 2011 – Maria Lucia Hohan, prin brandul sau MLH, este primul designer roman inclus in portofoliul site-ului Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de fashion luxury pe on line la nivel mondial. Buyerii au selectat rochii de seara din colectia de primavara/vara 2011 si in numai doua luni s-au vandut deja peste 100 de piese semnate MLH.

Una dintre rochiile de seara semnate MLH a fost inclusa in promo-ul de pe home page-ul site-ului. Filmul promoveaza portofoliul de primavara/vara al Luisa via Roma si prezinta un cuplu dansand, doamna fiind imbracata intr-o rochie creata de Maria Lucia Hohan. Alegerea acestei rochii din sutele de rochii de seara semnate de mari designeri internationali reprezinta inca o confirmare a aprecierii de care se bucura aceasta marca.

Astfel creatoarea are ocazia de a se regasi pe aceeasi lista de branduri cu toate marile case de moda din lume. Cantareata Ara Starck, fiica celebrului arhitect si designer Phillippe Starck, care a initiat un proiect muzical alaturi de fiul lui Jean Michele Jarre, va purta creatiile MLH in toate concertele sale.

Colectia de primavara/vara 2011 a Mariei Lucia Hohan propune din nou o lume de poveste, in care rochiile de balerina sunt personajul principal.

“Colectia de primavara/vara 2011 a fost gandita inainte de aparitia fenomenului Black Swan, inca din vara lui 2010, astfel ca am beneficiat de fericita coincidenta de a aparea pe piata cu rochite de balerina la momentul ideal” a declarat Maria Lucia Hohan. „Nici nu am fi putut programa un timing mai bun! Piesele au fost primite deosebit de bine, mai cu seama pe piata franceza, fapt care ne-a adus in atentia presei de specialitate” a mai adaugat ea.

Recent creatoarea a fost inclusa in editorialele de fashion din editiile franceze ale publicatiilor Jalouse, Marie Claire, In Style sau Wad si editia italiana a Vanity Fair. Dupa ce blogul Cherry Blossom Girl a publicat o serie de materiale despre atelierul MLH, alte site-uri de fashion au preluat povestea si colectiile casei, astfel ca francezii au descoperit marca MLH iar numarul de cititoare si cumparatoare internationale pe site-ul www.mlh-shop.com a ajuns la peste 30.000 de vizitatori pe luna.

In colectia de primavara/vara 2011 tesaturile specifice lenjeriei intime tip boudoir, alaturi de voalurile diafane de matase si tulle-urile transparente compun piese unice si feminine, desprinse parca dintr-un vis. MLH propune o cromatica din care nu lipsesc nuantele de nude, roz prafuit, bleu-ciel, lila si alb-unt.

Rochitele de balerina sunt combinate cu bolerouri de piele ornate cu volane oversized si jupe din tulle rigid, pentru un efect de volum. Corsetele nude, acoperite cu tulle fin, se asorteaza cu fustele mini din piele, cu fundite aplicate.
Pantalonii scurti din piele caramel, colantii cu volanase, sacourile cu funde oversized din cristal, rochiile lungi de seara din muselina in culori parfumate – toate fac parte din universul magic creat de MLH.

# # #

Toate modelele sunt disponibile incepand cu 1 februarie la showroomul din str Carol Davila 26 - Cotroceni sau pe magazinul online www.mlh-shop.com, unde se pot comanda si made-to-measure, cu livrare in 5-7 zile.

Incepand cu primavara 2011, piese din colectia primavara/vara 2011 by MLH sunt disponibile si online, prin prestigiosul magazin online www.luisaviaroma.com