Un nou premiu pentru Amway
- 30.10.08
- 391
ARTISTRY™ Creme LuXury si Amway au castigat premiul HBA International Packaging Design Award la categoria produselor de ingrijire a tenului. Acesta este unul dintre cele mai importante premii acordate in industria frumusetii si recunoaste perfectiunea ambalajului precum si cel mai nou design al anului.
"Este o mare onoare sa fii recunoscut de catre HBA cu un asemenea premiu. Cred ca acest lucru va aduce in prim plan faptul ca ARTISTRY™ este un lider global in industria frumusetii, oferind tehnologii avansate, produse noi care ies in evidenta pe piata”, a spus Candace Matthews, Chief Marketing Officer pentru Amway.
Testele clinice au demonstrat ca ARTISTRY™ Creme LuXury reprezinta un progres in domeniul produselor de lux de ingrijire a tenului si are un ambalaj pe masura calitatii. Olivier van Doorne, Worldwide Creative Director pentru SelectNY, este autorul unui design vizionar care pune in valoare esenta produsului Creme LuXury.
"Ambalajul Crème LuXury reflecta viitorul produselor de lux de ingrijire a tenului. Acesta depaseste conventionalul, este armonios si echilibrat si in acelasi timp este modern si indraznet”, a declarat van Doorne. “Design-ul sau neasteptat si forma simpla si eleganta fac ca acest produs sa fie unic si functional.”
In timp ce sute de ambalaje erau evaluate, un comitet de 100 de manageri din industria de frumusete au ales finalistii pentru noua categorii. Printre marcile incluse in acest prestigios grup, alaturi de Creme LuXury, se numara:
• Organics Line creat de Origins
• Ageless Future creat de Dead Sea Premier
• Blend Tanning Accelerator creat de California Tan
• Hommage 20ml Capsule creat de Hommage Inc.
• Maximum Benefit Revitalizer creat de Soypure Luxury Products Inc.
Din acesti finalisti selecti, un comitet de lideri din majoritatea companiilor de marketing au selectat ARTISTRY™ Creme LuXury ca fiind ambalajul castigator.
HBA Global Expo este un loc in care se reunesc cosmetice, parfumuri si produse profesionale de ingrijire a tenului. De 15 ani consecutiv aceasta a creat o piata internationala reunind furnizori si cumparatori din industria frumusetii. Evenimentul include, de asemenea, conferinte educationale si recunoasterea liderilor in inovatie prin intermediul premiilor IPDA.