Victoria Online, high fashion la un click distanta de tine
- 31.01.12
- 784
VictoriaOnline.ro, cel mai nou proiect al grupului High Fashion Concept, anunta lansarea campaniei de primavara, sub conceptul “Guilty pleasure. Easy Access.” Magazinul online reuneste toate brandurile din portofoliul HFC pe care le face accesibile si virtual pasionatilor de moda din intreaga tara.
Pe site-ul www.victoriaonline.ro se regasesc colectiile designerilor din portofoliul Victoria 46, Victoria Men, Day&Night, Petit’s si Baby Petit precum: Alexander McQueen, Balenciaga, Balmain, Christian Dior, Givenchy, Lanvin , Isabel Marant, Yves Saint Laurent, Corneliani, Cavalli Angels and Devils si Miss Blumarine.
Mizand pe ideea ca shopping-ul nu este un pacat capital, campania noului magazin surprinde in clipul de promovare chintesenta trairilor unei shopaholice. Femeia dependenta de moda alege sa se confeseze si sa-si marturiseasca acest “guilty pleasure” pentru ... a putea “pacatui” mai departe. Turnat printre ruinele Curtii Vechi din Bucuresti, filmul sugereaza ca, atata timp cat iti marturisesti pacatul printr-o declaratie de moda, vei fi cu siguranta iertat.
Motto-ul website-ului este “high fashion, easy access”, iar acest lucru este reflectat si in forma accesibila in care sunt prezentate atat colectiile pentru femei, cat si cele pentru barbati si copii.
Interfata site-ului este special creata pentru a usura navigarea, fiind impartita in categoriile clasice: Femei, Barbati, Copii. De asemenea, Fashionary este o rubrica unde clientii pot primi cele mai avizate sfaturi despre stil si imagine personala . Toti cei interesati de moda vor fi mereu la curent cu ce se intampla in high fashion prin intermediul rubricilor Victoria News, Lookul Saptamanii, Trend Guide, Stilistul recomanda si Victoria People.
Victoria Online le propune clientilor sai si conceptul de Gift Card, cu ajutorul caruia oricine poate sa ofere un cadou plin de stil fara a fi nevoit sa consume timp in magazine. Aceste carduri pot fi incarcate online si trimise la orice adresa din tara.
“Plata ramburs, cash sau prin POS sunt principalele beneficii de care se pot bucura clientii din Romania care pana de curand erau nevoiti sa apeleze la site-urile internationale pentru a achizitiona branduri de lux. Orice produs achizitionat beneficiaza de trasport gratuit si poate fi returnat in cazul in care nu se potriveste clientilor nostri”, declara Andreea Altay, Board Member, High Fashion Concept. „Acestora le-am pregatit si alte surprize pentru care tin sa le multumesc partenerilor nostri: BRD - Groupe Societe Generale, Master Card Elite, Phillips, Sobranie si Lanson”, a mai precizat Andreea Altay.
Echipa care a lucrat la realizarea acestei declaratii de dragoste pentru Victoria Online este formata din: 2activePR, Ana Balan, Head of Ideas (concept); Carmen Lidia Vidu (regie); Adrian Bulboaca (DOP); Horia Baldea (sound design); Tudor Calnegru (post-productie); actorii Delia Tudose si Silviu Gherman; Irina Iancius (make-up); Andreea Dumitrescu (hair styling) si Mihaela Balan (fashion editor, Victoria Online).
Pe site-ul www.victoriaonline.ro se regasesc colectiile designerilor din portofoliul Victoria 46, Victoria Men, Day&Night, Petit’s si Baby Petit precum: Alexander McQueen, Balenciaga, Balmain, Christian Dior, Givenchy, Lanvin , Isabel Marant, Yves Saint Laurent, Corneliani, Cavalli Angels and Devils si Miss Blumarine.
Mizand pe ideea ca shopping-ul nu este un pacat capital, campania noului magazin surprinde in clipul de promovare chintesenta trairilor unei shopaholice. Femeia dependenta de moda alege sa se confeseze si sa-si marturiseasca acest “guilty pleasure” pentru ... a putea “pacatui” mai departe. Turnat printre ruinele Curtii Vechi din Bucuresti, filmul sugereaza ca, atata timp cat iti marturisesti pacatul printr-o declaratie de moda, vei fi cu siguranta iertat.
Motto-ul website-ului este “high fashion, easy access”, iar acest lucru este reflectat si in forma accesibila in care sunt prezentate atat colectiile pentru femei, cat si cele pentru barbati si copii.
Interfata site-ului este special creata pentru a usura navigarea, fiind impartita in categoriile clasice: Femei, Barbati, Copii. De asemenea, Fashionary este o rubrica unde clientii pot primi cele mai avizate sfaturi despre stil si imagine personala . Toti cei interesati de moda vor fi mereu la curent cu ce se intampla in high fashion prin intermediul rubricilor Victoria News, Lookul Saptamanii, Trend Guide, Stilistul recomanda si Victoria People.
Victoria Online le propune clientilor sai si conceptul de Gift Card, cu ajutorul caruia oricine poate sa ofere un cadou plin de stil fara a fi nevoit sa consume timp in magazine. Aceste carduri pot fi incarcate online si trimise la orice adresa din tara.
“Plata ramburs, cash sau prin POS sunt principalele beneficii de care se pot bucura clientii din Romania care pana de curand erau nevoiti sa apeleze la site-urile internationale pentru a achizitiona branduri de lux. Orice produs achizitionat beneficiaza de trasport gratuit si poate fi returnat in cazul in care nu se potriveste clientilor nostri”, declara Andreea Altay, Board Member, High Fashion Concept. „Acestora le-am pregatit si alte surprize pentru care tin sa le multumesc partenerilor nostri: BRD - Groupe Societe Generale, Master Card Elite, Phillips, Sobranie si Lanson”, a mai precizat Andreea Altay.
Echipa care a lucrat la realizarea acestei declaratii de dragoste pentru Victoria Online este formata din: 2activePR, Ana Balan, Head of Ideas (concept); Carmen Lidia Vidu (regie); Adrian Bulboaca (DOP); Horia Baldea (sound design); Tudor Calnegru (post-productie); actorii Delia Tudose si Silviu Gherman; Irina Iancius (make-up); Andreea Dumitrescu (hair styling) si Mihaela Balan (fashion editor, Victoria Online).