Wella Professionals inseamna fashion
- 02.12.08
- 531
Stella McCartney, Hussein Chalayan, Narciso Rodriguez, Alexander McQueen, Miu Miu, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs. Si acum Wella Professionals. Acestea sunt brandurile din portofoliul celor mai noi vedete din lumea Wella. Eugene Souleiman si Josh Wood. Altfel spus cei doi noi Global Creative Directori, specializati pe Stil si Culoare.
Cei doi guru ai imaginii feminine vor lucra in partneriat cu Wella si vor furniza inspiratie creativa pentru trendurile viitoare.”Look-urile pentru 2009 le putem regasi in jurul nostru. Pe podium, in revistele de moda sau in aparitiile vedetelor. Dar cel mai important e sa ni le adaptam la propia noastra personalitate. Si Wella Professionals a reusit sa faca asta in cadrul trendurilor pe 2009. Virtual Life, Utopia, De-Lush si Intersexion vorbesc despre tine. Despre ea. Si despre Ele”, spune Josh Wood
La Lisabona, in cadrul evenimentului International Trend Vision Award, cei doi noi creativi Wella Professionals au fost prezentati presei.